Precizēt meklēšanu
Kategorija
TV | Video | Foto
17
Foto/videokameru aksesuāri
17
Atpūta
2
Modelisms
2
Cena
-
Nosūtīšana
Bezmaksas piegāde
Zīmols
DJI
19
Pārdevējs
areaal.lv
1
bite
1
electrobase
4
eltek.lv
3
gpspro
1
imeitech
1
master foto
2
rdveikals.lv
1
reshop.pro
30
sia semicom
2
smartech.ee
5
tera
5
xmarket
1
Filtrs
Dzēst visu
Category
Cena
Nosūtīšana
Zīmols
0
Pārdevējs
0
Kategorija
TV | Video | Foto
17
Foto/videokameru aksesuāri
17
Atpūta
2
Modelisms
2
Cena
-
Nosūtīšana
Bezmaksas piegāde
Zīmols
DJI
19
Pārdevējs
areaal.lv
1
bite
1
electrobase
4
eltek.lv
3
gpspro
1
imeitech
1
master foto
2
rdveikals.lv
1
reshop.pro
30
sia semicom
2
smartech.ee
5
tera
5
xmarket
1
Atvainojiet, Nekas netika atrasts. Lūdzu, mainiet savu izvēli un mēģiniet vēlreiz.
Vairāk piedāvājumu
Filtrs
Cena: Zemākā
DJI Care Refresh Osmo Mobile 7 (gada plāns) - karte
DJI Care Refresh Osmo Mobile 7 (gada plāns) - karte
Pakalpojumu aizsardzība ar DJI aprūpes atsvaidzināšanu DJI Care Refresh ir jūsu ierīces aizsardzība pret pakalpojumu, kas jums nodrošinās par nelielu papildu maksu, gadā ar diviem bojāta aprīkojuma nomaiņām. Tas cita starpā sedz bojājumus, ko izraisa sadursmes vai saskare ar ūdeni. Pēc tam bojāta aparatūra tiks aizstāta ar jaunu vai līdzvērtīgu jaunu aparatūru. DJI aprūpes atsvaidzināšanu var aktivizēt vienu reizi līdz 30 dienām pēc ierīces aktivizēšanas (pirmās palaišanas). Ir arī iespējams pagarināt aizsardzību - vienkārši iegādāties papildu viena gada plānu (līdz divām reizēm - kopumā iegūstat līdz 3 gadiem). Turklāt oficiālā ražotāja garantija tiek piemērota pakalpojuma derīguma periodā. DJI OSMO Mobile 7 DJI OSMO Mobile 7 sērijas ierīcēm katras nomaiņas izmaksas saskaņā ar DJI Care Refresh ir 39 PLN*. *Ja to tieši ziņo ražotājam, nomaiņas summa var mainīties atkarībā no pašreizējā valūtas maiņas kursa. Pagarināta garantija Lietotāji, piemēram, DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 7, Osmo Mobile 7p, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo 3, DJI AVATI, DJI RS 3, DJI RS RS RS 3, DJI AVATI AVATI AVATI AVATI RSI RS 3, DJI RS RS RS RS RS RS RS RS RS RS RS RS RS RS RS RS RS RS RSITI APSTĀKĻI Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine un DJI Action 2 var gūt arī papildu priekšrocības. Ja tā derīguma termiņa laikā nelietojat aprūpes atsvaidzināšanas pakalpojumu vienu reizi, jūs saņemsit garantijas pagarinājumu par papildu gadu kā atlīdzību. Kā aktivizēt DJI aprūpes atsvaidzināšanu 1 Aktivizējiet kodu vietnē: https://support.dji.com/care/active . 2. Aktivizācijas procesa laikā jums jāsniedz aprūpes atsvaidzināšanas kods, ierīces sērijas numurs (tas atrodas tieši uz produkta) un informācija par paketi aktivizējošo personu (vārds, e -pasta adrese). 3. DJI Care Refresh pakalpojums tiks aktivizēts un automātiski piešķirts attiecīgajam reģionam. Jūs saņemsit apstiprinājumu par DJI aprūpes atsvaidzināšanas aktivizēšanu pa e -pastu. Jūsu aprīkojums tagad ir drošs! Kad notiek negadījums 1 Lietotājs ziņo par darbības traucējumiem un nosūta aprīkojumu uz DJI Vācijas pakalpojumu centru ar piezīmi, ka viņš ir iegādājies DJI Care Refresh Service. 2) Lietotājs saņem remonta cenu un, pamatojoties uz to, izlemj, vai remonts/nomaiņa tiek veikta par maksu vai ar DJI aprūpes atsvaidzināšanu. 3) Pēc DJI aprūpes atsvaidzināšanas izvēles lietotājs maksā rezerves maksu un saņem citu vienību. 4. Nomainītais produkts tiek nosūtīts lietotājam uz prioritāti ar bezmaksas piegādi. DJI Care Refresh neaptver 1) Pazudis vai daļēji zaudēts aprīkojums. 2) nozagts vai pamests produkts. 3) Papildu piederumi. 4) Tīša produkta zaudēšana. 5) Bojājums gadījumam, kas neietekmē produkta darbību. 6) Tiešs vai netiešs kaitējums, ko rada Dieva akti. 7) defekti, kas rodas ārpus DJI aprūpes atsvaidzināšanas derīguma perioda. 8) Papildu maksa, kas saistīta ar modeļa uzlabošanu, uzlabojot tā veiktspēju. 9) defekti, kas rodas, veicot modifikācijas, kas neatbilst ieteikumiem, kas atrodami lietotāja rokasgrāmatā vai izmantojot nesaderīgas baterijas un lādētāju. 10) defekti, kas rodas, izmantojot neatļautus piederumus, baterijas vai programmatūru.
10,49
piegādes maksu skatiet vietnē
DJI Care Refresh Osmo Mobile 7 (gada plāns)
DJI Care Refresh Osmo Mobile 7 (gada plāns)
Pakalpojumu aizsardzība ar DJI aprūpes atsvaidzināšanu Elektroniskie kodi tiek nosūtīti no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 8 līdz 16 līdz e -pasta adresei, kuru jūs norādījāt, veicot pasūtījumu DJI Care Refresh ir jūsu ierīces aizsardzība pret pakalpojumu, kas jums nodrošinās par nelielu papildu maksu, gadā ar diviem bojāto aprīkojuma nomaiņu. Tas sedz bojājumus, ko cita starpā izraisījuši sadursmes vai saskare ar ūdeni. Pēc tam bojāta aparatūra tiks aizstāta ar jaunu vai līdzvērtīgu jaunu aparatūru. DJI aprūpes atsvaidzināšanu var aktivizēt vienu reizi līdz 30 dienām pēc ierīces aktivizēšanas (pirmās palaišanas). Ir arī iespējams pagarināt aizsardzību - vienkārši iegādāties papildu viena gada plānu (līdz divām reizēm - kopumā iegūstat līdz 3 gadiem). Turklāt oficiālā ražotāja garantija tiek piemērota pakalpojuma derīguma periodā. DJI OSMO Mobile 7 DJI OSMO Mobile 7 sērijas ierīcēm katras nomaiņas izmaksas saskaņā ar DJI Care Refresh ir 39 PLN*. *Ja to tieši ziņo ražotājam, nomaiņas summa var mainīties atkarībā no pašreizējā valūtas maiņas kursa. Pagarināta garantija Tādu ierīču, piemēram, DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 7, Osmo Mobile 7p, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE , Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine un DJI Action 2 var gūt arī papildu priekšrocības. Ja derīguma periodā vienreiz neizmantojat aprūpes atsvaidzināšanas pakalpojumu, kā atlīdzību saņemsit garantijas pagarinājumu par papildu gadu. Kā aktivizēt DJI aprūpes atsvaidzināšanu 1 Aktivizējiet kodu vietnē: https://support.dji.com/care/active . 2. Aktivizācijas procesa laikā jums jāsniedz aprūpes atsvaidzināšanas kods, ierīces sērijas numurs (tas atrodas tieši uz produkta) un informācija par paketi aktivizējošo personu (vārds, e -pasta adrese). 3. DJI Care Refresh pakalpojums tiks aktivizēts un automātiski piešķirts attiecīgajam reģionam. Jūs saņemsit apstiprinājumu par DJI aprūpes atsvaidzināšanas aktivizēšanu pa e -pastu. Jūsu aprīkojums tagad ir drošs! Kad notiek negadījums 1 Lietotājs ziņo par darbības traucējumiem un nosūta aprīkojumu uz DJI Vācijas pakalpojumu centru ar piezīmi, ka viņš ir iegādājies DJI Care Refresh Service. 2) Lietotājs saņem remonta cenu un, pamatojoties uz to, izlemj, vai remonts/nomaiņa tiek veikta par maksu vai ar DJI aprūpes atsvaidzināšanu. 3) Pēc DJI aprūpes atsvaidzināšanas izvēles lietotājs maksā rezerves maksu un saņem citu vienību. 4. Nomainītais produkts tiek nosūtīts lietotājam uz prioritāti ar bezmaksas piegādi. DJI Care Refresh neaptver 1) Pazudis vai daļēji zaudēts aprīkojums. 2) nozagts vai pamests produkts. 3) Papildu piederumi. 4) Tīša produkta zaudēšana. 5) Bojājums gadījumam, kas neietekmē produkta darbību. 6) Tiešs vai netiešs kaitējums, ko rada Dieva akti. 7) defekti, kas rodas ārpus DJI aprūpes atsvaidzināšanas derīguma perioda. 8) Papildu maksa, kas saistīta ar modeļa uzlabošanu, uzlabojot tā veiktspēju. 9) defekti, kas rodas, veicot modifikācijas, kas neatbilst ieteikumiem, kas atrodami lietotāja rokasgrāmatā vai izmantojot nesaderīgas baterijas un lādētāju. 10) defekti, kas rodas, izmantojot neatļautus piederumus, baterijas vai programmatūru.
10,49
piegādes maksu skatiet vietnē
DJI Care Refresh Osmo Mobile 7 (Tre -Year plāns) - karte
DJI Care Refresh Osmo Mobile 7 (Tre -Year plāns) - karte
Pakalpojumu aizsardzība ar DJI aprūpes atsvaidzināšanu DJI Care Refresh ir jūsu ierīces aizsardzība pret pakalpojumu, kas jums nodrošinās par nelielu papildu maksu, gadā ar diviem bojāta aprīkojuma nomaiņām. Tas cita starpā sedz bojājumus, ko izraisa sadursmes vai saskare ar ūdeni. Pēc tam bojāta aparatūra tiks aizstāta ar jaunu vai līdzvērtīgu jaunu aparatūru. DJI aprūpes atsvaidzināšanu var aktivizēt vienu reizi līdz 30 dienām pēc ierīces aktivizēšanas (pirmās palaišanas). Ir arī iespējams pagarināt aizsardzību - vienkārši iegādāties papildu viena gada plānu (līdz divām reizēm - kopumā iegūstat līdz 3 gadiem). Turklāt oficiālā ražotāja garantija tiek piemērota pakalpojuma derīguma periodā. DJI OSMO Mobile 7 DJI OSMO Mobile 7 sērijas ierīcēm katras nomaiņas izmaksas saskaņā ar DJI Care Refresh ir 39 PLN*. *Ja to tieši ziņo ražotājam, nomaiņas summa var mainīties atkarībā no pašreizējā valūtas maiņas kursa. Pagarināta garantija Lietotāji, piemēram, DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 7, Osmo Mobile 7p, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo 3, DJI AVATI, DJI RS 3, DJI RS RS RS 3, DJI AVATI AVATI AVATI AVATI RSI RS 3, DJI RS RS RS RS RS RS RS RS RS RS RS RS RS RS RS RS RS RS RSITI APSTĀKĻI Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine un DJI Action 2 var gūt arī papildu priekšrocības. Ja derīguma periodā vienreiz neizmantojat aprūpes atsvaidzināšanas pakalpojumu, kā atlīdzību saņemsit garantijas pagarinājumu par papildu gadu. Kā aktivizēt DJI aprūpes atsvaidzināšanu 1 Aktivizējiet kodu vietnē: https://support.dji.com/care/active . 2. Aktivizācijas procesa laikā jums jāsniedz aprūpes atsvaidzināšanas kods, ierīces sērijas numurs (tas atrodas tieši uz produkta) un informācija par paketi aktivizējošo personu (vārds, e -pasta adrese). 3. DJI Care Refresh pakalpojums tiks aktivizēts un automātiski piešķirts attiecīgajam reģionam. Jūs saņemsit apstiprinājumu par DJI aprūpes atsvaidzināšanas aktivizēšanu pa e -pastu. Jūsu aprīkojums tagad ir drošs! Kad notiek negadījums 1 Lietotājs ziņo par darbības traucējumiem un nosūta aprīkojumu uz DJI Vācijas pakalpojumu centru ar piezīmi, ka viņš ir iegādājies DJI Care Refresh Service. 2) Lietotājs saņem remonta cenu un, pamatojoties uz to, izlemj, vai remonts/nomaiņa tiek veikta par maksu vai ar DJI aprūpes atsvaidzināšanu. 3) Pēc DJI aprūpes atsvaidzināšanas izvēles lietotājs maksā rezerves maksu un saņem citu vienību. 4. Nomainītais produkts tiek nosūtīts lietotājam uz prioritāti ar bezmaksas piegādi. DJI Care Refresh neaptver 1) Pazudis vai daļēji zaudēts aprīkojums. 2) nozagts vai pamests produkts. 3) Papildu piederumi. 4) Tīša produkta zaudēšana. 5) Bojājums gadījumam, kas neietekmē produkta darbību. 6) Tiešs vai netiešs kaitējums, ko rada Dieva akti. 7) defekti, kas rodas ārpus DJI aprūpes atsvaidzināšanas derīguma perioda. 8) Papildu maksa, kas saistīta ar modeļa uzlabošanu, uzlabojot tā veiktspēju. 9) defekti, kas rodas, veicot modifikācijas, kas neatbilst ieteikumiem, kas atrodami lietotāja rokasgrāmatā vai izmantojot nesaderīgas baterijas un lādētāju. 10) defekti, kas rodas, izmantojot neatļautus piederumus, baterijas vai programmatūru.
13,89
piegādes maksu skatiet vietnē
DJI Care Refresh Osmo Mobile 7p (gada plāns)
DJI Care Refresh Osmo Mobile 7p (gada plāns)
Pakalpojumu aizsardzība ar DJI aprūpes atsvaidzināšanu Elektroniskie kodi tiek nosūtīti no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 8:00 līdz 16:00 uz e -pasta adresi, kuru jūs norādījāt, veicot pasūtījumu. DJI Care Refresh ir jūsu ierīces pakalpojumu aizsardzība, kas jums par nelielu papildu maksu nodrošinās diviem bojāto aprīkojuma nomaiņām gadā. Tas sedz bojājumus, ko cita starpā izraisījuši sadursmes vai saskare ar ūdeni. Pēc tam bojāta aparatūra tiks aizstāta ar jaunu vai līdzvērtīgu jaunu aparatūru. DJI aprūpes atsvaidzināšanu var aktivizēt vienu reizi līdz 30 dienām pēc ierīces aktivizēšanas (pirmās palaišanas). Ir arī iespējams pagarināt aizsardzību - vienkārši iegādāties papildu viena gada plānu (līdz divām reizēm - kopumā iegūstat līdz 3 gadiem). Turklāt oficiālā ražotāja garantija tiek piemērota pakalpojuma derīguma periodā. DJI OSMO Mobile 7p DJI OSMO Mobile 7P sērijas ierīcēm katras nomaiņas izmaksas saskaņā ar DJI Care Refresh ir PLN 55*. *Ja to tieši ziņo ražotājam, nomaiņas summa var mainīties atkarībā no pašreizējā valūtas maiņas kursa. Pagarināta garantija Tādu ierīču, piemēram, DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 7, Osmo Mobile 7p, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE , Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine un DJI Action 2 var gūt arī papildu priekšrocības. Ja derīguma periodā vienreiz neizmantojat aprūpes atsvaidzināšanas pakalpojumu, kā atlīdzību saņemsit garantijas pagarinājumu par papildu gadu. Kā aktivizēt DJI aprūpes atsvaidzināšanu 1 Aktivizējiet kodu vietnē: https://support.dji.com/care/active . 2. Aktivizācijas procesa laikā jums jāsniedz aprūpes atsvaidzināšanas kods, ierīces sērijas numurs (tas atrodas tieši uz produkta) un informācija par paketi aktivizējošo personu (vārds, e -pasta adrese). 3. DJI Care Refresh pakalpojums tiks aktivizēts un automātiski piešķirts attiecīgajam reģionam. Jūs saņemsit apstiprinājumu par DJI aprūpes atsvaidzināšanas aktivizēšanu pa e -pastu. Jūsu aprīkojums tagad ir drošs! Kad notiek negadījums 1 Lietotājs ziņo par darbības traucējumiem un nosūta aprīkojumu uz DJI Vācijas pakalpojumu centru ar piezīmi, ka viņš ir iegādājies DJI Care Refresh Service. 2) Lietotājs saņem remonta cenu un, pamatojoties uz to, izlemj, vai remonts/nomaiņa tiek veikta par maksu vai ar DJI aprūpes atsvaidzināšanu. 3) Pēc DJI aprūpes atsvaidzināšanas izvēles lietotājs maksā rezerves maksu un saņem citu vienību. 4. Nomainītais produkts tiek nosūtīts lietotājam uz prioritāti ar bezmaksas piegādi. DJI Care Refresh neaptver 1) Pazudis vai daļēji zaudēts aprīkojums. 2) nozagts vai pamests produkts. 3) Papildu piederumi. 4) Tīša produkta zaudēšana. 5) Bojājums gadījumam, kas neietekmē produkta darbību. 6) Tiešs vai netiešs kaitējums, ko rada Dieva akti. 7) defekti, kas rodas ārpus DJI aprūpes atsvaidzināšanas derīguma perioda. 8) Papildu maksa, kas saistīta ar modeļa uzlabošanu, uzlabojot tā veiktspēju. 9) defekti, kas rodas, veicot modifikācijas, kas neatbilst ieteikumiem, kas atrodami lietotāja rokasgrāmatā vai izmantojot nesaderīgas baterijas un lādētāju. 10) defekti, kas rodas, izmantojot neatļautus piederumus, baterijas vai programmatūru.
13,99
piegādes maksu skatiet vietnē
DJI Care Refresh Osmo Mobile 7 (koku gada plāns)
DJI Care Refresh Osmo Mobile 7 (koku gada plāns)
Pakalpojumu aizsardzība ar DJI aprūpes atsvaidzināšanu Elektroniskie kodi tiek nosūtīti no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 8:00 līdz 16:00 uz e -pasta adresi, kuru jūs norādījāt, veicot pasūtījumu. DJI Care Refresh ir jūsu ierīces pakalpojumu aizsardzība, kas jums par nelielu papildu maksu nodrošinās diviem bojāto aprīkojuma nomaiņām gadā. Tas sedz bojājumus, ko cita starpā izraisījuši sadursmes vai saskare ar ūdeni. Pēc tam bojāta aparatūra tiks aizstāta ar jaunu vai līdzvērtīgu jaunu aparatūru. DJI aprūpes atsvaidzināšanu var aktivizēt vienu reizi līdz 30 dienām pēc ierīces aktivizēšanas (pirmās palaišanas). Ir arī iespējams pagarināt aizsardzību - vienkārši iegādāties papildu viena gada plānu (līdz divām reizēm - kopumā iegūstat līdz 3 gadiem). Turklāt oficiālā ražotāja garantija tiek piemērota pakalpojuma derīguma periodā. DJI OSMO Mobile 7 DJI OSMO Mobile 7 sērijas ierīcēm katras nomaiņas izmaksas saskaņā ar DJI Care Refresh ir 39 PLN*. *Ja to tieši ziņo ražotājam, nomaiņas summa var mainīties atkarībā no pašreizējā valūtas maiņas kursa. Pagarināta garantija Tādu ierīču, piemēram, DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 7, Osmo Mobile 7p, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE , Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine un DJI Action 2 var gūt arī papildu priekšrocības. Ja derīguma periodā vienreiz neizmantojat aprūpes atsvaidzināšanas pakalpojumu, kā atlīdzību saņemsit garantijas pagarinājumu par papildu gadu. Kā aktivizēt DJI aprūpes atsvaidzināšanu 1 Aktivizējiet kodu vietnē: https://support.dji.com/care/active . 2. Aktivizācijas procesa laikā jums jāsniedz aprūpes atsvaidzināšanas kods, ierīces sērijas numurs (tas atrodas tieši uz produkta) un informācija par paketi aktivizējošo personu (vārds, e -pasta adrese). 3. DJI Care Refresh pakalpojums tiks aktivizēts un automātiski piešķirts attiecīgajam reģionam. Jūs saņemsit apstiprinājumu par DJI aprūpes atsvaidzināšanas aktivizēšanu pa e -pastu. Jūsu aprīkojums tagad ir drošs! Kad notiek negadījums 1 Lietotājs ziņo par darbības traucējumiem un nosūta aprīkojumu uz DJI Vācijas pakalpojumu centru ar piezīmi, ka viņš ir iegādājies DJI Care Refresh Service. 2) Lietotājs saņem remonta cenu un, pamatojoties uz to, izlemj, vai remonts/nomaiņa tiek veikta par maksu vai ar DJI aprūpes atsvaidzināšanu. 3) Pēc DJI aprūpes atsvaidzināšanas izvēles lietotājs maksā rezerves maksu un saņem citu vienību. 4. Nomainītais produkts tiek nosūtīts lietotājam uz prioritāti ar bezmaksas piegādi. DJI Care Refresh neaptver 1) Pazudis vai daļēji zaudēts aprīkojums. 2) nozagts vai pamests produkts. 3) Papildu piederumi. 4) Tīša produkta zaudēšana. 5) Bojājums gadījumam, kas neietekmē produkta darbību. 6) Tiešs vai netiešs kaitējums, ko rada Dieva akti. 7) defekti, kas rodas ārpus DJI aprūpes atsvaidzināšanas derīguma perioda. 8) Papildu maksa, kas saistīta ar modeļa uzlabošanu, uzlabojot tā veiktspēju. 9) defekti, kas rodas, veicot modifikācijas, kas neatbilst ieteikumiem, kas atrodami lietotāja rokasgrāmatā vai izmantojot nesaderīgas baterijas un lādētāju. 10) defekti, kas rodas, izmantojot neatļautus piederumus, baterijas vai programmatūru.
13,99
piegādes maksu skatiet vietnē
DJI Care Refresh DJI Osmo Mobile 6 - elektroniskais kods
DJI Care Refresh DJI Osmo Mobile 6 - elektroniskais kods
Digitālie produkti tiek nosūtīti no pirmdienas līdz piektdienai no pulksten 8:00 līdz 16:00 uz e-pasta adresi, kas norādīta, veicot pasūtījumu. Servisa aizsardzība ar DJI Care Refresh DJI Care Refresh ir servisa aizsardzība jūsu ierīcei, kas par nelielu papildu samaksu nodrošinās divas bojātas iekārtas nomaiņas gadā. Ietver bojājumus, kas radušies cita starpā produkta sadursmes vai saskares ar ūdeni rezultātā. Pēc tam bojātā iekārta tiks aizstāta ar jaunu vai līdzvērtīgu aprīkojumu. DJI Care Refresh var aktivizēt vienu reizi līdz 30 dienām no ierīces aktivizēšanas (pirmās palaišanas). Aizsardzību ir iespējams arī pagarināt – vienkārši iegādājieties papildu gada plānu (līdz divām reizēm – kopā iegūstat līdz 3 gadiem). Turklāt servisa darbības laikā ir spēkā ražotāja oficiālā garantija. DJI Osmo Mobile 6 DJI Osmo Mobile 6. sērijas ierīcēm katras nomaiņas izmaksas saskaņā ar DJI Care Refresh ir PLN 45.* *Ja tiek ziņots tieši ražotājam, maiņas summa var mainīties atkarībā no pašreizējā valūtas kursa. Pagarināta garantija Tādu ierīču kā DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, lietotāji, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine un DJI Action 2 var saņemt arī papildu priekšrocības. Ja Care Refresh servisa periodā neizmantosiet nomaiņas iespēju vienu reizi, kā atlīdzību saņemsiet garantijas pagarinājumu uz papildu gadu. Kā aktivizēt DJI Care Refresh 1. Kods ir jāaktivizē vietnē https://support.dji.com/care/active . 2. Aktivizācijas procesa laikā norādiet Care Refresh kodu, ierīces sērijas numuru (atrodas tieši uz produkta) un pakotnes aktivizējošās personas datus (vārds un uzvārds, e-pasta adrese). 3. DJI Care Refresh pakalpojums tiks aktivizēts un automātiski piešķirts atbilstošajam reģionam. Apstiprinājumu par DJI Care Refresh aktivizēšanu saņemsi uz e-pastu. Jūsu aprīkojums tagad ir drošībā! Kad notiek nelaime 1. Lietotājs ziņo par kļūdu un nosūta iekārtu Vācijas DJI servisam ar atzīmi, ka ir iegādājies DJI Care Refresh servisu. 2. Lietotājs saņem remonta cenu un, pamatojoties uz to, izlemj, vai viņš vēlas to salabot/nomaināt par maksu vai izmantojot DJI Care Refresh. 3. Pēc DJI Care Refresh izvēles lietotājs samaksā nomaiņas maksu un saņem citu vienību. 4. Nomainītā prece tiks piegādāta lietotājam prioritārā kārtībā ar bezmaksas piegādi. DJI Care Refresh neaptver 1) Pazaudēts vai daļēji pazudis aprīkojums. 2) Nozagta vai pamesta prece. 3) Papildu piederumi. 4) Preces tīša nozaudēšana. 5) Korpusa bojājumi, kas neietekmē preces darbību. 6) Nepārvaramas varas radīti tieši vai netieši zaudējumi. 7) Traucējumi, kas radušies ārpus DJI Care Refresh derīguma termiņa. 8) Papildus maksas, kas saistītas ar modeļa uzlabošanu un tā veiktspējas uzlabošanu. 9) Defekti, kas radušies modifikāciju rezultātā, kas neatbilst lietotāja rokasgrāmatā sniegtajiem ieteikumiem, vai nesaderīgu akumulatoru un lādētāja izmantošanas rezultātā. 10) Defekti, kas radušies neatļautu piederumu, akumulatoru vai programmatūras lietošanas rezultātā. Iespēja pagarināt aizsardzību* Lietotājiem ir arī iespēja pagarināt aizsardzību līdz maksimāli 3 gadiem. Lai to izdarītu, vienkārši iegādājieties papildu gada plānu. Ja jums ir DJI Care Refresh gada plāns, jūs varat pagarināt savu aizsardzību 2 reizes, iegādājoties vēl 2 gada plānus: gada plāns + gada plāns + gada plāns . Ja jums ir 2 gadu plāns, jūs varat pagarināt savu aizsardzību tikai vienu reizi, iegādājoties vienu gada plānu: 2 gadu plāns + 1 gada plāns . Lūdzu, ņemiet vērā: nav iespējams pagarināt aizsardzību, iegādājoties papildu 2 gadu plānu. Lai pagarinātu aizsardzību, ir jāievēro daži nosacījumi: Iegādājieties DJI Care Refresh pakalpojumu vienā no šiem variantiem: DJI Care Refresh gada plāns / DJI Care Refresh 2 gadu plāns / DJI Care Refresh gada plāns un DJI Care Refresh + / DJI Care Refresh gada plāns un papildu gada plāns (atjaunošana). ). Iegādātā DJI Care Refresh
14,59
piegādes maksu skatiet vietnē
DJI Care Refresh DJI Osmo Mobile SE - kod elektroniczny CP.QT.00006993.01
DJI Care Refresh DJI Osmo Mobile SE - kod elektroniczny CP.QT.00006993.01
14,63
Piegāde: 2,50
DJI DJI, Care 1 Year Refresh Osmo Mobile SE | CP.QT.00007020.01 | 6941565942999
DJI DJI, Care 1 Year Refresh Osmo Mobile SE | CP.QT.00007020.01 | 6941565942999
18,26
Piegāde: 4,99
DJI Care Refresh DJI Osmo Mobile 6 (divu gadu plāns) - elektroniskais kods
DJI Care Refresh DJI Osmo Mobile 6 (divu gadu plāns) - elektroniskais kods
Digitālie produkti tiek piegādāti no pirmdienas līdz piektdienai no pulksten 8:00 līdz 18:00 uz e-pasta adresi, kas norādīta, veicot pasūtījumu. Servisa aizsardzība ar DJI Care Refresh DJI Care Refresh ir servisa aizsardzība jūsu ierīcei, kas par nelielu papildu samaksu nodrošinās jums četras bojātas iekārtas nomaiņas divu gadu laikā. Ietver bojājumus, kas radušies cita starpā produkta sadursmes vai saskares ar ūdeni rezultātā. Pēc tam bojātā iekārta tiks aizstāta ar jaunu vai līdzvērtīgu aprīkojumu. DJI Care Refresh var aktivizēt vienu reizi līdz 30 dienām no ierīces aktivizēšanas (pirmās palaišanas). Ir iespēja arī pagarināt aizsardzību uz vēl vienu gadu (kopā 3 gadi) - tikai iegādājieties papildu gada plānu. Turklāt servisa darbības laikā ir spēkā ražotāja oficiālā garantija. DJI Osmo Mobile 6 DJI Osmo Action 3 sērijas ierīcēm katras nomaiņas izmaksas saskaņā ar DJI Care Refresh ir PLN 45.* *Ja tiek ziņots tieši ražotājam, maiņas summa var mainīties atkarībā no pašreizējā valūtas kursa. Pagarināta garantija Tādu ierīču kā DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, lietotāji, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine un DJI Action 2 var saņemt arī papildu priekšrocības. Ja Care Refresh servisa periodā neizmantosiet nomaiņas iespēju vienu reizi, kā atlīdzību saņemsiet garantijas pagarinājumu uz papildu gadu. Kā aktivizēt DJI Care Refresh 1. Kods ir jāaktivizē vietnē https://support.dji.com/care/active . 2. Aktivizācijas procesa laikā norādiet Care Refresh kodu, ierīces sērijas numuru (atrodas tieši uz produkta) un pakotnes aktivizējošās personas datus (vārds un uzvārds, e-pasta adrese). 3. DJI Care Refresh pakalpojums tiks aktivizēts un automātiski piešķirts atbilstošajam reģionam. Apstiprinājumu par DJI Care Refresh aktivizēšanu saņemsi uz e-pastu. Jūsu aprīkojums tagad ir drošībā! Kad notiek nelaime 1. Lietotājs ziņo par kļūdu un nosūta iekārtu Vācijas DJI servisam ar atzīmi, ka ir iegādājies DJI Care Refresh servisu. 2. Lietotājs saņem remonta cenu un, pamatojoties uz to, izlemj, vai viņš vēlas to salabot/nomaināt par maksu vai izmantojot DJI Care Refresh. 3. Pēc DJI Care Refresh izvēles lietotājs samaksā nomaiņas maksu un saņem citu vienību. 4. Nomainītā prece lietotājam tiks piegādāta prioritārā kārtībā ar bezmaksas piegādi. DJI Care Refresh neaptver 1) Pazaudēts vai daļēji pazudis aprīkojums. 2) Nozagta vai pamesta prece. 3) Papildu piederumi. 4) Preces tīša nozaudēšana. 5) Korpusa bojājumi, kas neietekmē preces darbību. 6) Nepārvaramas varas radīti tieši vai netieši zaudējumi. 7) Traucējumi, kas radušies ārpus DJI Care Refresh derīguma termiņa. 8) Papildus maksas, kas saistītas ar modeļa uzlabošanu un tā veiktspējas uzlabošanu. 9) Defekti, kas radušies modifikāciju rezultātā, kas neatbilst lietotāja rokasgrāmatā sniegtajiem ieteikumiem, vai nesaderīgu akumulatoru un lādētāja izmantošanas rezultātā. 10) Defekti, kas radušies neatļautu piederumu, akumulatoru vai programmatūras lietošanas rezultātā. Iespēja pagarināt aizsardzību* Lietotājiem ir arī iespēja pagarināt aizsardzību līdz maksimāli 3 gadiem. Lai to izdarītu, vienkārši iegādājieties papildu gada plānu. Ja jums ir DJI Care Refresh gada plāns, jūs varat pagarināt savu aizsardzību 2 reizes, iegādājoties vēl 2 gada plānus: gada plāns + gada plāns + gada plāns . Ja jums ir 2 gadu plāns, jūs varat pagarināt savu aizsardzību tikai vienu reizi, iegādājoties vienu gada plānu: 2 gadu plāns + 1 gada plāns . Lūdzu, ņemiet vērā: nav iespējams pagarināt aizsardzību, iegādājoties papildu 2 gadu plānu. Lai pagarinātu aizsardzību, ir jāievēro daži nosacījumi: Iegādājieties DJI Care Refresh pakalpojumu vienā no šiem variantiem: DJI Care Refresh gada plāns / DJI Care Refresh 2 gadu plāns / DJI Care Refresh gada plāns un DJI Care Refresh + / DJI Care Refresh gada plāns un papildu gada plāns (atjaunošana). ). Iegādātā DJI Care Refresh servis
21,69
piegādes maksu skatiet vietnē
DJI Care Refresh Osmo Mobile 7p (divu gadu plāns)
DJI Care Refresh Osmo Mobile 7p (divu gadu plāns)
Pakalpojumu aizsardzība ar DJI aprūpes atsvaidzināšanu DJI Care Refresh ir jūsu ierīces aizsardzība pret pakalpojumu, kas jums nodrošinās par nelielu papildu maksu, gadā ar diviem bojāto aprīkojuma nomaiņu. Tas cita starpā sedz bojājumus, ko izraisa sadursmes vai saskare ar ūdeni. Pēc tam bojāta aparatūra tiks aizstāta ar jaunu vai līdzvērtīgu jaunu aparatūru. DJI aprūpes atsvaidzināšanu var aktivizēt vienu reizi līdz 30 dienām pēc ierīces aktivizēšanas (pirmās palaišanas). Ir arī iespējams pagarināt aizsardzību - vienkārši iegādāties papildu viena gada plānu (līdz divām reizēm - kopumā iegūstat līdz 3 gadiem). Turklāt oficiālā ražotāja garantija tiek piemērota pakalpojuma derīguma periodā. DJI OSMO Mobile 7p DJI OSMO Mobile 7P sērijas ierīcēm katras nomaiņas izmaksas saskaņā ar DJI Care Refresh ir PLN 55*. *Ja to tieši ziņo ražotājam, nomaiņas summa var mainīties atkarībā no pašreizējā valūtas maiņas kursa. Pagarināta garantija Tādu ierīču, piemēram, DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 7, Osmo Mobile 7p, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE , Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine un DJI Action 2 var gūt arī papildu priekšrocības. Ja tā derīguma termiņa laikā nelietojat aprūpes atsvaidzināšanas pakalpojumu vienu reizi, jūs saņemsit garantijas pagarinājumu par papildu gadu kā atlīdzību. Kā aktivizēt DJI aprūpes atsvaidzināšanu 1 Aktivizējiet kodu vietnē: https://support.dji.com/care/active . 2. Aktivizācijas procesa laikā jums jāsniedz aprūpes atsvaidzināšanas kods, ierīces sērijas numurs (tas atrodas tieši uz produkta) un informācija par paketi aktivizējošo personu (vārds, e -pasta adrese). 3. DJI Care Refresh pakalpojums tiks aktivizēts un automātiski piešķirts attiecīgajam reģionam. Jūs saņemsit apstiprinājumu par DJI aprūpes atsvaidzināšanas aktivizēšanu pa e -pastu. Jūsu aprīkojums tagad ir drošs! Kad notiek negadījums 1 Lietotājs ziņo par darbības traucējumiem un nosūta aprīkojumu uz DJI Vācijas pakalpojumu centru ar piezīmi, ka viņš ir iegādājies DJI Care Refresh Service. 2) Lietotājs saņem remonta cenu un, pamatojoties uz to, izlemj, vai remonts/nomaiņa tiek veikta par maksu vai ar DJI aprūpes atsvaidzināšanu. 3) Pēc DJI aprūpes atsvaidzināšanas izvēles lietotājs maksā rezerves maksu un saņem citu vienību. 4. Nomainītais produkts tiek nosūtīts lietotājam uz prioritāti ar bezmaksas piegādi. DJI Care Refresh neaptver 1) Pazudis vai daļēji zaudēts aprīkojums. 2) nozagts vai pamests produkts. 3) Papildu piederumi. 4) Tīša produkta zaudēšana. 5) Bojājums gadījumam, kas neietekmē produkta darbību. 6) Tiešs vai netiešs kaitējums, ko rada Dieva akti. 7) defekti, kas rodas ārpus DJI aprūpes atsvaidzināšanas derīguma perioda. 8) Papildu maksa, kas saistīta ar modeļa uzlabošanu, uzlabojot tā veiktspēju. 9) defekti, kas rodas, veicot modifikācijas, kas neatbilst ieteikumiem, kas atrodami lietotāja rokasgrāmatā vai izmantojot nesaderīgas baterijas un lādētāju. 10) defekti, kas rodas, izmantojot neatļautus piederumus, baterijas vai programmatūru.
22,99
piegādes maksu skatiet vietnē
SunnyLife Etui Case Do Gimbala Insta360 Flow / Dji Osmo Mobile 6 5 4 Se 3 2 / Zhiyun / Feiyu / B567 | SB7699 | 5904647816220
SunnyLife Etui Case Do Gimbala Insta360 Flow / Dji Osmo Mobile 6 5 4 Se 3 2 / Zhiyun / Feiyu / B567 | SB7699 | 5904647816220
24,28
Piegāde: 4,99
DJI Care Refresh DJI Osmo Action 3
DJI Care Refresh DJI Osmo Action 3
Servisa aizsardzība ar DJI Care Refresh DJI Care Refresh ir servisa aizsardzība jūsu ierīcei, kas par nelielu papildu samaksu nodrošinās divas bojātas iekārtas nomaiņas gadā. Ietver bojājumus, kas radušies cita starpā produkta sadursmes vai saskares ar ūdeni rezultātā. Pēc tam bojātā iekārta tiks aizstāta ar jaunu vai līdzvērtīgu aprīkojumu. DJI Care Refresh var aktivizēt vienu reizi līdz 30 dienām no ierīces aktivizēšanas (pirmās palaišanas). Ir iespējams arī pagarināt aizsardzību - vienkārši iegādājieties papildu gada plānu (līdz divām reizēm - kopā iegūstat līdz 3 gadiem). Turklāt servisa darbības laikā ir spēkā ražotāja oficiālā garantija. DJI Osmo darbība 3 DJI Osmo Action 3 sērijas ierīcēm katras nomaiņas izmaksas saskaņā ar DJI Care Refresh ir PLN 95.* *Ja tiek ziņots tieši ražotājam, maiņas summa var mainīties atkarībā no pašreizējā valūtas kursa. Pagarināta garantija Tādu ierīču kā DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, lietotāji, Papildu priekšrocības var saņemt arī DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine un DJI Action 2. Ja Care Refresh servisa periodā neizmantosiet nomaiņas iespēju vienu reizi, kā atlīdzību saņemsiet garantijas pagarinājumu uz papildu gadu. Kā aktivizēt DJI Care Refresh 1. Kods ir jāaktivizē vietnē https://support.dji.com/care/active . 2. Aktivizācijas procesa laikā norādiet Care Refresh kodu, ierīces sērijas numuru (atrodas tieši uz produkta) un pakotnes aktivizējošās personas datus (vārds un uzvārds, e-pasta adrese). 3. DJI Care Refresh pakalpojums tiks aktivizēts un automātiski piešķirts atbilstošajam reģionam. Apstiprinājumu par DJI Care Refresh aktivizēšanu saņemsi uz e-pastu. Jūsu aprīkojums tagad ir drošībā! Kad notiek nelaime 1. Lietotājs ziņo par kļūdu un nosūta iekārtu Vācijas DJI servisam ar atzīmi, ka ir iegādājies DJI Care Refresh servisu. 2. Lietotājs saņem remonta cenu un, pamatojoties uz to, izlemj, vai viņš vēlas to salabot/nomaināt par maksu vai izmantojot DJI Care Refresh. 3. Pēc DJI Care Refresh izvēles lietotājs samaksā nomaiņas maksu un saņem citu vienību. 4. Nomainītā prece tiks piegādāta lietotājam prioritārā kārtībā ar bezmaksas piegādi. DJI Care Refresh neaptver 1) Pazaudēts vai daļēji pazudis aprīkojums. 2) Nozagta vai pamesta prece. 3) Papildu piederumi. 4) Preces tīša nozaudēšana. 5) Korpusa bojājumi, kas neietekmē preces darbību. 6) Nepārvaramas varas radīti tieši vai netieši zaudējumi. 7) Traucējumi, kas radušies ārpus DJI Care Refresh derīguma termiņa. 8) Papildus maksas, kas saistītas ar modeļa uzlabošanu un tā veiktspējas uzlabošanu. 9) Defekti, kas radušies modifikāciju rezultātā, kas neatbilst lietotāja rokasgrāmatā sniegtajiem ieteikumiem, vai nesaderīgu akumulatoru un lādētāja izmantošanas rezultātā. 10) Defekti, kas radušies neatļautu piederumu, akumulatoru vai programmatūras lietošanas rezultātā. Iespēja pagarināt aizsardzību Lietotājiem ir arī iespēja pagarināt aizsardzību līdz maksimāli 3 gadiem. Lai to izdarītu, vienkārši iegādājieties papildu gada plānu. Ja jums ir DJI Care Refresh gada plāns, jūs varat pagarināt savu aizsardzību 2 reizes, iegādājoties vēl 2 gada plānus: gada plāns + gada plāns + gada plāns. Ja jums ir 2 gadu plāns, jūs varat pagarināt savu aizsardzību tikai vienu reizi, iegādājoties vienu gada plānu: 2 gadu plāns + 1 gada plāns. Lūdzu, ņemiet vērā: nav iespējams pagarināt aizsardzību, iegādājoties papildu 2 gadu plānu. Lai pagarinātu aizsardzību, ir jāievēro daži nosacījumi: Iegādājieties DJI Care Refresh pakalpojumu vienā no šiem variantiem: DJI Care Refresh gada plāns / DJI Care Refresh 2 gadu plāns / DJI Care Refresh gada plāns un DJI Care Refresh + / DJI Care Refresh gada plāns un papildu gada plāns (atjaunošana). ). Iegādātā DJI Care Refresh servisa derīguma termiņš vēl nav beidzies vai ir beidzies 15 dienu laikā. Vairāk par DJI Care Refresh varat atrast šajā dokumentā: https://s3.eu-c
26,99
piegādes maksu skatiet vietnē
DJI Care Refresh DJI Osmo Action 3 - elektroniskais kods
DJI Care Refresh DJI Osmo Action 3 - elektroniskais kods
Digitālie produkti tiek piegādāti no pirmdienas līdz piektdienai no pulksten 8:00 līdz 18:00 uz e-pasta adresi, kas norādīta, veicot pasūtījumu. Servisa aizsardzība ar DJI Care Refresh DJI Care Refresh ir servisa aizsardzība jūsu ierīcei, kas par nelielu papildu samaksu nodrošinās divas bojātas iekārtas nomaiņas gadā. Ietver bojājumus, kas radušies cita starpā produkta sadursmes vai saskares ar ūdeni rezultātā. Pēc tam bojātā iekārta tiks aizstāta ar jaunu vai līdzvērtīgu aprīkojumu. DJI Care Refresh var aktivizēt vienu reizi līdz 30 dienām no ierīces aktivizēšanas (pirmās palaišanas). Ir iespējams arī pagarināt aizsardzību - vienkārši iegādājieties papildu gada plānu (līdz divām reizēm - kopā iegūstat līdz 3 gadiem). Turklāt servisa darbības laikā ir spēkā ražotāja oficiālā garantija. DJI Osmo darbība 3 DJI Osmo Action 3 sērijas ierīcēm katras nomaiņas izmaksas saskaņā ar DJI Care Refresh ir PLN 95.* *Ja tiek ziņots tieši ražotājam, maiņas summa var mainīties atkarībā no pašreizējā valūtas kursa. Pagarināta garantija Tādu ierīču kā DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, lietotāji, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine un DJI Action 2 var saņemt arī papildu priekšrocības. Ja Care Refresh servisa periodā neizmantosiet nomaiņas iespēju vienu reizi, kā atlīdzību saņemsiet garantijas pagarinājumu uz papildu gadu. Kā aktivizēt DJI Care Refresh 1. Kods ir jāaktivizē vietnē https://support.dji.com/care/active . 2. Aktivizācijas procesa laikā norādiet Care Refresh kodu, ierīces sērijas numuru (atrodas tieši uz produkta) un pakotnes aktivizējošās personas datus (vārds un uzvārds, e-pasta adrese). 3. DJI Care Refresh pakalpojums tiks aktivizēts un automātiski piešķirts atbilstošajam reģionam. Apstiprinājumu par DJI Care Refresh aktivizēšanu saņemsi uz e-pastu. Jūsu aprīkojums tagad ir drošībā! Kad notiek nelaime 1. Lietotājs ziņo par kļūdu un nosūta iekārtu Vācijas DJI servisam ar atzīmi, ka ir iegādājies DJI Care Refresh servisu. 2. Lietotājs saņem remonta cenu un, pamatojoties uz to, izlemj, vai viņš vēlas to salabot/nomaināt par maksu vai izmantojot DJI Care Refresh. 3. Pēc DJI Care Refresh izvēles lietotājs samaksā nomaiņas maksu un saņem citu vienību. 4. Nomainītā prece tiks piegādāta lietotājam prioritārā kārtībā ar bezmaksas piegādi. DJI Care Refresh neaptver 1) Pazaudēts vai daļēji pazudis aprīkojums. 2) Nozagta vai pamesta prece. 3) Papildu piederumi. 4) Preces tīša nozaudēšana. 5) Korpusa bojājumi, kas neietekmē preces darbību. 6) Nepārvaramas varas radīti tieši vai netieši zaudējumi. 7) Traucējumi, kas radušies ārpus DJI Care Refresh derīguma termiņa. 8) Papildus maksas, kas saistītas ar modeļa uzlabošanu un tā veiktspējas uzlabošanu. 9) Defekti, kas radušies modifikāciju rezultātā, kas neatbilst lietotāja rokasgrāmatā sniegtajiem ieteikumiem, vai nesaderīgu akumulatoru un lādētāja izmantošanas rezultātā. 10) Defekti, kas radušies neatļautu piederumu, akumulatoru vai programmatūras lietošanas rezultātā. Iespēja pagarināt aizsardzību* Lietotājiem ir arī iespēja pagarināt aizsardzību līdz maksimāli 3 gadiem. Lai to izdarītu, vienkārši iegādājieties papildu gada plānu. Ja jums ir DJI Care Refresh gada plāns, jūs varat pagarināt savu aizsardzību 2 reizes, iegādājoties vēl 2 gada plānus: gada plāns + gada plāns + gada plāns . Ja jums ir 2 gadu plāns, jūs varat pagarināt savu aizsardzību tikai vienu reizi, iegādājoties vienu gada plānu: 2 gadu plāns + 1 gada plāns . Lūdzu, ņemiet vērā: nav iespējams pagarināt aizsardzību, iegādājoties papildu 2 gadu plānu. Lai pagarinātu aizsardzību, ir jāievēro daži nosacījumi: Iegādājieties DJI Care Refresh pakalpojumu vienā no šiem variantiem: DJI Care Refresh gada plāns / DJI Care Refresh 2 gadu plāns / DJI Care Refresh gada plāns un DJI Care Refresh + / DJI Care Refresh gada plāns un papildu gada plāns (atjaunošana). ). Iegādātā DJI Care Refres
26,99
piegādes maksu skatiet vietnē
Magnetic Phone Clamp DJI OM 4 / OM 5 / Osmo Mobile 6 / Osmo Mobile SE | CP.OS.00000219.01 | 6941565946225 | 046659
Magnetic Phone Clamp DJI OM 4 / OM 5 / Osmo Mobile 6 / Osmo Mobile SE | CP.OS.00000219.01 | 6941565946225 | 046659
29,81
piegādes maksu skatiet vietnē
SunnyLife Futerał Walizka Etui Pokrowiec Case Do Gimbala Insta360 Flow / Dji Osmo Mobile 6 5 4 Se 3 2 / Zhiyun / Feiyu / B567 (SB7699)
SunnyLife Futerał Walizka Etui Pokrowiec Case Do Gimbala Insta360 Flow / Dji Osmo Mobile 6 5 4 Se 3 2 / Zhiyun / Feiyu / B567 (SB7699)
30,29
piegādes maksu skatiet vietnē
DJI Care Refresh Action 2 - elektroniskais kods
DJI Care Refresh Action 2 - elektroniskais kods
Digitālie produkti tiek piegādāti no pirmdienas līdz piektdienai no pulksten 8:00 līdz 18:00 uz e-pasta adresi, kas norādīta, veicot pasūtījumu. Servisa aizsardzība ar DJI Care Refresh DJI Care Refresh ir servisa aizsardzība jūsu ierīcei, kas par nelielu papildu samaksu nodrošinās divas bojātas iekārtas nomaiņas gadā. Ietver bojājumus, kas radušies cita starpā produkta sadursmes vai saskares ar ūdeni rezultātā. Pēc tam bojātā iekārta tiks aizstāta ar jaunu vai līdzvērtīgu aprīkojumu. DJI Care Refresh var aktivizēt vienu reizi līdz 30 dienām no ierīces aktivizēšanas (pirmās palaišanas). Aizsardzību iespējams arī pagarināt – vienkārši iegādājieties papildu gada plānu (līdz divām reizēm – kopā iegūstat līdz 3 gadiem). Turklāt servisa darbības laikā ir spēkā ražotāja oficiālā garantija. DJI darbība 2 DJI Action 2 sērijas kamerām katras nomaiņas izmaksas saskaņā ar DJI Care Refresh ir PLN 95.* *Ja tiek ziņots tieši ražotājam, maiņas summa var mainīties atkarībā no pašreizējā valūtas kursa. Pagarināta garantija Tādu ierīču kā DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, lietotāji, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine un DJI Action 2 var saņemt arī papildu priekšrocības. Ja Care Refresh servisa periodā neizmantosiet nomaiņas iespēju vienu reizi, kā atlīdzību saņemsiet garantijas pagarinājumu uz papildu gadu. Kā aktivizēt DJI Care Refresh 1. Kods ir jāaktivizē vietnē https://support.dji.com/care/active . 2. Aktivizācijas procesa laikā norādiet Care Refresh koda saturu, ierīces sērijas numuru (tas atrodas tieši uz preces) un personas, kas aktivizē Paketi, rekvizītus (vārds un uzvārds, e-pasta adrese) . 3. DJI Care Refresh tiks aktivizēts un automātiski piešķirts atbilstošajam reģionam. Apstiprinājumu par DJI Care Refresh aktivizēšanu saņemsi uz e-pastu. Jūsu aprīkojums tagad ir drošībā! Kad notiek nelaime 1. Lietotājs ziņo par kļūdu un nosūta iekārtu Vācijas DJI servisam ar atzīmi, ka ir iegādājies DJI Care Refresh servisu. 2. Lietotājs saņem remonta cenu un, pamatojoties uz to, izlemj, vai viņš vēlas to salabot/nomaināt par maksu vai izmantojot DJI Care Refresh. 3. Pēc DJI Care Refresh izvēles lietotājs samaksā nomaiņas maksu un saņem citu vienību. 4. Nomainītā prece lietotājam tiks piegādāta prioritārā kārtībā ar bezmaksas piegādi. DJI Care Refresh neaptver 1) Pazaudēts vai daļēji pazudis aprīkojums. 2) Nozagta vai pamesta prece. 3) Papildu piederumi. 4) Preces tīša nozaudēšana. 5) Korpusa bojājumi, kas neietekmē preces darbību. 6) Nepārvaramas varas radīti tieši vai netieši zaudējumi. 7) Traucējumi, kas radušies ārpus DJI Care Refresh derīguma termiņa. 8) Papildus maksas, kas saistītas ar modeļa uzlabošanu un tā veiktspējas uzlabošanu. 9) Defekti, kas radušies modifikāciju rezultātā, kas neatbilst lietotāja rokasgrāmatā sniegtajiem ieteikumiem, vai nesaderīgu akumulatoru un lādētāja izmantošanas rezultātā. 10) Defekti, kas radušies neatļautu piederumu, akumulatoru vai programmatūras lietošanas rezultātā. Iespēja pagarināt aizsardzību Lietotājiem ir arī iespēja pagarināt aizsardzību līdz maksimāli 3 gadiem. Lai to izdarītu, vienkārši iegādājieties papildu gada plānu. Ja jums ir DJI Care Refresh gada plāns, jūs varat pagarināt savu aizsardzību 2 reizes, iegādājoties vēl 2 gada plānus: gada plāns + gada plāns + gada plāns. Ja jums ir 2 gadu plāns, jūs varat pagarināt savu aizsardzību tikai vienu reizi, iegādājoties vienu gada plānu: 2 gadu plāns + 1 gada plāns. Lūdzu, ņemiet vērā: nav iespējams pagarināt aizsardzību, iegādājoties papildu 2 gadu plānu. Lai pagarinātu aizsardzību, ir jāievēro daži nosacījumi: Iegādājieties DJI Care Refresh pakalpojumu vienā no šiem variantiem: DJI Care Refresh gada plāns / DJI Care Refresh 2 gadu plāns / DJI Care Refresh gada plāns un DJI Care Refresh + / DJI Care Refresh gada plāns un papildu gada plāns (atjaunošana). ). Iegādātā DJI Care Refresh servisa derī
31,19
piegādes maksu skatiet vietnē
DJI Care Refresh DJI Osmo Action 4 (gada plāns) - elektroniskais kods
DJI Care Refresh DJI Osmo Action 4 (gada plāns) - elektroniskais kods
Digitālie produkti tiek nosūtīti no pirmdienas līdz piektdienai no pulksten 8:00 līdz 16:00 uz e-pasta adresi, kas norādīta, veicot pasūtījumu. Pakalpojuma segums ar DJI Care Refresh (gada plāns) DJI Care Refresh ir servisa aizsardzība jūsu ierīcei, kas ļauj nomainīt bojāto aprīkojumu līdz 2 reizēm gadā (par nelielu papildus samaksu). Šādā situācijā prece tiks aizstāta ar jaunu vai līdzvērtīgu. Pakalpojums aptver dažāda veida bojājumus – radušies, piemēram, sadursmes vai saskares ar ūdeni rezultātā. To var aktivizēt 30 dienu laikā pēc ierīces aktivizēšanas (pirmās palaišanas). Ir iespējams arī pagarināt aizsardzību - vienkārši iegādājieties papildu gada plānu (līdz divām reizēm - kopā iegūstat līdz 3 gadiem). Turklāt servisa darbības laikā ir spēkā ražotāja garantija. DJI Osmo darbība 4 DJI Osmo Action 4 ierīcēm katras nomaiņas izmaksas saskaņā ar DJI Care Refresh ir PLN 95.* *Ja par negadījumu tiek ziņots tieši ražotājam, maiņas summa var mainīties atkarībā no pašreizējā valūtas kursa. Iespēja pagarināt garantiju DJI Care Refresh nodrošina arī papildu priekšrocības. Ja jums ir DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine vai DJI Action 2 un Servisa derīguma laikā jūs to nevarēsiet apmainīt pat vienu reizi, atlīdzības ietvaros jūsu garantija tiks pagarināta uz papildu gadu. Kā aktivizēt DJI Care Refresh? 1. Dodieties uz vietni https://support.dji.com/care/active . 2. Aktivizācijas procesa laikā norādiet savu Care Refresh kodu, ierīces sērijas numuru (atrodas tieši uz izstrādājuma) un savu informāciju (vārdu un uzvārdu, e-pasta adresi). 3. Pakalpojums tiks aktivizēts un automātiski piešķirts atbilstošajam reģionam. Apstiprinājumu par DJI Care Refresh aktivizēšanu saņemsi uz e-pastu. Nelaimes gadījums – kas tālāk? Procedūra, kas jāievēro avārijas gadījumā, ir ļoti vienkārša. Jums tikai jāziņo par kļūmi un bojātā tehnika jānosūta uz DJI garantijas servisu – neaizmirstiet pievienot piezīmi, ka esat iegādājies DJI Care Refresh aizsardzību. Kad saņemat remonta piedāvājumu, apsveriet, vai izlemjat to darīt, vai vēlaties izmantot nomaiņas pakalpojumu. Izvēloties otro variantu, samaksājiet atbilstošu summu – jūs saņemsiet nomainītā aprīkojuma prioritāti. Turklāt, ja atrodaties tajā pašā reģionā, kur tika iegādāta pakalpojumu pakete, piegādes izmaksas segs ražotājs! 1. Ziņojiet par kļūdu un nosūtiet dronu Vācijas DJI servisam ar zīmi, ka jums ir DJI Care Refresh. 2. Kad esat saņēmis remonta piedāvājumu, izlemiet, vai vēlaties to izmantot vai izvēlēties DJI Care Refresh nomaiņu. 3. Pēc DJI Care Refresh opcijas izvēles samaksājiet par nomaiņu – tad saņemsiet citu kopiju vai jaunas rezerves daļas, piemēram, kardānu, kameru, propellerus. 4. Nomainītā prece jums tiks piegādāta prioritāri un ar bezmaksas piegādi. Ko nesedz DJI Care Refresh? 1) Pazaudēts vai daļēji pazudis aprīkojums. 2) Nozagta vai pamesta prece. 3) Papildu piederumi. 4) Preces tīša nozaudēšana. 5) Korpusa bojājumi, kas neietekmē preces darbību. 6) Nepārvaramas varas radīti tieši vai netieši zaudējumi. 7) Traucējumi, kas radušies ārpus DJI Care Refresh derīguma termiņa. 8) Papildus maksas, kas saistītas ar modeļa uzlabošanu un tā veiktspējas uzlabošanu. 9) Defekti, kas radušies modifikāciju rezultātā, kas neatbilst lietotāja rokasgrāmatā sniegtajiem ieteikumiem, vai nesaderīgu akumulatoru un lādētāja izmantošanas rezultātā. 10) Defekti, kas radušies neatļautu piederumu, akumulatoru vai programmatūras lietošanas rezultātā. Iespēja pagarināt aizsardzību* Jūs varat pagarināt savu DJI Care Refresh pakalpojuma pārklājumu līdz 3 gadiem. Ja vēlaties to izdarīt, iegādājieties papildu gada plānu. • DJI Care Refresh gada plāna gadījumā aizsardzību ir iespējams pagarināt 2 reizes, iegādājoties 2 secīgus gada plānus: gada plāns + gada plāns + gada plāns . • DJI Care Refresh 2 gadu plāna gadījumā aizsardzību
31,29
piegādes maksu skatiet vietnē
DJI Care Refresh DJI Osmo Action 4
DJI Care Refresh DJI Osmo Action 4
Pakalpojuma segums ar DJI Care Refresh (gada plāns) DJI Care Refresh ir servisa aizsardzība jūsu ierīcei, kas ļauj nomainīt bojāto aprīkojumu līdz 2 reizēm gadā (par nelielu papildus samaksu). Šādā situācijā prece tiks aizstāta ar jaunu vai līdzvērtīgu. Pakalpojums aptver dažāda veida bojājumus – radušies, piemēram, sadursmes vai saskares ar ūdeni rezultātā. To var aktivizēt 30 dienu laikā pēc ierīces aktivizēšanas (pirmās palaišanas). Ir iespējams arī pagarināt aizsardzību - vienkārši iegādājieties papildu gada plānu (līdz divām reizēm - kopā iegūstat līdz 3 gadiem). Turklāt servisa darbības laikā ir spēkā ražotāja garantija. DJI Osmo darbība 4 DJI Osmo Action 4 ierīcēm katras nomaiņas izmaksas saskaņā ar DJI Care Refresh ir PLN 95.* *Ja par negadījumu tiek ziņots tieši ražotājam, maiņas summa var mainīties atkarībā no pašreizējā valūtas kursa. Iespēja pagarināt garantiju DJI Care Refresh nodrošina arī papildu priekšrocības. Ja jums ir DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine vai DJI Action 2, un pakalpojuma derīguma laikā jūs to nevarēsiet apmainīt pat vienu reizi, atlīdzības ietvaros jūsu garantija tiks pagarināta uz papildu gadu. Kā aktivizēt DJI Care Refresh? 1. Dodieties uz vietni https://support.dji.com/care/active . 2. Aktivizācijas procesa laikā norādiet savu Care Refresh kodu, ierīces sērijas numuru (atrodas tieši uz izstrādājuma) un savu informāciju (vārdu un uzvārdu, e-pasta adresi). 3. Pakalpojums tiks aktivizēts un automātiski piešķirts atbilstošajam reģionam. Apstiprinājumu par DJI Care Refresh aktivizēšanu saņemsi uz e-pastu. Nelaimes gadījums – kas tālāk? Procedūra, kas jāievēro avārijas gadījumā, ir ļoti vienkārša. Jums tikai jāziņo par kļūmi un bojātā tehnika jānosūta uz DJI garantijas servisu – neaizmirstiet pievienot piezīmi, ka esat iegādājies DJI Care Refresh aizsardzību. Kad saņemat remonta piedāvājumu, apsveriet, vai izlemjat to darīt, vai vēlaties izmantot nomaiņas pakalpojumu. Izvēloties otro variantu, samaksājiet atbilstošu summu – jūs saņemsiet nomainītā aprīkojuma prioritāti. Turklāt, ja atrodaties tajā pašā reģionā, kur tika iegādāta pakalpojumu pakete, piegādes izmaksas segs ražotājs! 1. Ziņojiet par kļūdu un nosūtiet dronu Vācijas DJI servisam ar zīmi, ka jums ir DJI Care Refresh. 2. Kad esat saņēmis remonta piedāvājumu, izlemiet, vai vēlaties to izmantot vai izvēlēties DJI Care Refresh nomaiņu. 3. Pēc DJI Care Refresh opcijas izvēles samaksājiet par nomaiņu – tad saņemsiet citu kopiju vai jaunas rezerves daļas, piemēram, kardānu, kameru, propellerus. 4. Nomainītā prece jums tiks piegādāta prioritāri un ar bezmaksas piegādi. Ko nesedz DJI Care Refresh? 1) Pazaudēts vai daļēji pazudis aprīkojums. 2) Nozagta vai pamesta prece. 3) Papildu piederumi. 4) Preces tīša nozaudēšana. 5) Korpusa bojājumi, kas neietekmē preces darbību. 6) Nepārvaramas varas radīti tieši vai netieši zaudējumi. 7) Traucējumi, kas radušies ārpus DJI Care Refresh derīguma termiņa. 8) Papildus maksas, kas saistītas ar modeļa uzlabošanu un tā veiktspējas uzlabošanu. 9) Defekti, kas radušies modifikāciju rezultātā, kas neatbilst lietotāja rokasgrāmatā sniegtajiem ieteikumiem, vai nesaderīgu akumulatoru un lādētāja izmantošanas rezultātā. 10) Defekti, kas radušies neatļautu piederumu, akumulatoru vai programmatūras lietošanas rezultātā. Iespēja pagarināt aizsardzību* Jūs varat pagarināt savu DJI Care Refresh pakalpojuma pārklājumu līdz 3 gadiem. Ja vēlaties to izdarīt, iegādājieties papildu gada plānu. • DJI Care Refresh gada plāna gadījumā aizsardzību ir iespējams pagarināt 2 reizes, iegādājoties 2 secīgus gada plānus: gada plāns + gada plāns + gada plāns . • DJI Care Refresh 2 gadu plāna gadījumā aizsardzību ir iespējams pagarināt tikai vienu reizi, iegādājoties vienu papildus gada plānu: 2 gadu plāns + gada plāns . Lūdzu, ņemiet vērā: nav iesp
31,39
piegādes maksu skatiet vietnē
DJI Magnetic Phone Clamp OM 4 / OM 5 / Osmo Mobile 6 / Osmo Mobile SE CP.OS.00000219.01
DJI Magnetic Phone Clamp OM 4 / OM 5 / Osmo Mobile 6 / Osmo Mobile SE CP.OS.00000219.01
32,13
piegādes maksu skatiet vietnē
Foto un video aksesuārs DJI Magnetic Phone Clamp DJI OM 4 / OM 5 / Osmo Mobile 6 / Osmo Mobile SE CP.OS.00000219.01
Foto un video aksesuārs DJI Magnetic Phone Clamp DJI OM 4 / OM 5 / Osmo Mobile 6 / Osmo Mobile SE CP.OS.00000219.01
32,89
Piegāde: 2,50
* Cenas un piegādes izmaksas var būt mainījušās kopš pēdējā atjauninājuma attiecīgajā mazumtirgotavā. Visas cenas ir norādījis attiecīgais piegādātājs, ieskaitot PVN un piegādes izmaksas - visa informācija ir bez garantijas. Mūsu piedāvājumā ir iekļauti tikai tie pārdevēji, kas mums maksā klikšķa komisijas maksu par jūsu novirzīšanu uz veikalu. Produktu piedāvājumu secību dilstošā secībā nosaka piedāvājuma popularitāte (pāradresācija tirgotājiem pēc klikšķa) un meklēšanas vārdu biežums produkta nosaukumā, aprakstā vai kategorijā.

Cenueksperts.lv palīdz lietotājiem orientēties tiešsaistes iepirkšanās pasaulē. Izmantojot mūsu cenu salīdzināšanas sistēmu, jūs varat ietaupīt laiku un naudu. Mūsu mērķis ir publicēt aktuālus piedāvājumus mūsu portāla lietotājiem. Cenueksperts.lv redzamie piedāvājumi un tirgotāji tiek pakļauti pastāvīgai kvalitātes kontrolei.
Mūsu darbinieki ar prieku saņems jūsu jautājumus uz e-pasta adresi [email protected]
2025 Akciju sabiedrība "Business Media" | Cenueksperts.lv
Šī vietne izmanto sīkfailus noteiktām funkcijām, lai analizētu piekļuvi un novērtētu reklāmu saturu. Uzziniet vairāk par sīkfailiem un personalizētām reklāmām. Vairāk informācijas.Saprasts
mozilla/5.0 applewebkit/537.36 (khtml, like gecko; compatible; claudebot/1.0; [email protected])
x-pixel