Precizēt meklēšanu
Kategorija
Automašīnu riepas un diski
1
Vieglās automašīnas vasaras riepa
1
Cena
-
Nosūtīšana
Bezmaksas piegāde
Zīmols
Goodyear
1
Pārdevējs
reifen-direkt.lv
24
Filtrs
Dzēst visu
Category
Cena
Nosūtīšana
Zīmols
0
Pārdevējs
0
Kategorija
Automašīnu riepas un diski
1
Vieglās automašīnas vasaras riepa
1
Cena
-
Nosūtīšana
Bezmaksas piegāde
Zīmols
Goodyear
1
Pārdevējs
reifen-direkt.lv
24
Atvainojiet, Nekas netika atrasts. Lūdzu, mainiet savu izvēli un mēģiniet vēlreiz.

Golf 4 R19

(24 Piedāvājumi)
Filtrs
Cena: Zemākā
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 235/65 R19 109W XL EVR, SUV, ar malas aizsardzībbu (MFS) ) R-472898
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 235/65 R19 109W XL EVR, SUV, ar malas aizsardzībbu (MFS) ) R-472898
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Jaunā riepa ar uzlabotu sniegumu, kas ļauj saīsināt bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem, lai jūs varētu pilnībā kontrolēt un izbaudīt braucienu Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Uzlabota saķere labākai vadāmībai un kontrolei Tās uzstāda vadošie automobiļu ražotāji Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Izmantojot aktīvās bremzēšanas tehnoloģiju, bremzēšanas laikā palielinās saskarsmes virsma un uzlabojas saķere. Palielinās saskarsmes virsma ar pamatni, tādējādi saīsinot bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem. Saķere bremzēšanai un vadāmībai Jaunā Eagle F1 Asymmetric 3 riepās izmantotā sastāvdaļa, kas uzlabo saķeri, tiek izgatavota no lipīgas gumijas, lai uzlabotu salipšanu ar pamatni. Tādējādi uzlabojas saķere bremzēšanai un vadāmībai uz slapjiem un sausiem ceļiem. Precīza stūrēšana un izturība Jaunā pastiprinātās konstrukcijas tehnoloģija ļauj veidot stingrāku un vieglu konstrukciju, tādējādi uzlabojot vadāmību, sniegumu līkumos, protektora nodiluma un degvielas patēriņa efektivitātes rādītājus. TÜV testa ziņojums Eagle F1 Asymmetric 3 salīdzinājumā ar konkurentiem 2.6 metri = par 9% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz slapja ceļu seguma* 1.3 metri = par 4% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz sausa ceļa seguma* par 4% labāka veiktspēja slapjumā* par 10.9% mazāka rites pretestība kā vidējie rādītāji trīs slavenu zīmolu konkurentiem un, līdz ar to, otra zemākā rites pretestība no visām testētajām riepām.** * Salīdzināts ar galveno konkurentu trīs pēdējo dizainu vidējo veiktspēju UHP segmentā (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testēšanu veica TÜV SÜD produktu apkalpošana sept - oct 2015, pēc Goodyear Dunlop pasūtījuma. Jauns UHP, riepu izmērs: 225/45 R17 91Y; testēšanas auto: VW Golf; testēšanas vietas: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Ziņojums nr. 713066268 ** Rites pretestības rezultāti: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; vidējais vadošajiem konkurentiem –89.1. Daļa no testa precizēta augstāk, ar ziņojuma nr. 713066268.
vidēji 3-6 dienas
167,89
piegādes maksu skatiet vietnē
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/55 R19 111H XL AO, EDT, SUV ) R-480701
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/55 R19 111H XL AO, EDT, SUV ) R-480701
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Jaunā riepa ar uzlabotu sniegumu, kas ļauj saīsināt bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem, lai jūs varētu pilnībā kontrolēt un izbaudīt braucienu Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Uzlabota saķere labākai vadāmībai un kontrolei Tās uzstāda vadošie automobiļu ražotāji Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Izmantojot aktīvās bremzēšanas tehnoloģiju, bremzēšanas laikā palielinās saskarsmes virsma un uzlabojas saķere. Palielinās saskarsmes virsma ar pamatni, tādējādi saīsinot bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem. Saķere bremzēšanai un vadāmībai Jaunā Eagle F1 Asymmetric 3 riepās izmantotā sastāvdaļa, kas uzlabo saķeri, tiek izgatavota no lipīgas gumijas, lai uzlabotu salipšanu ar pamatni. Tādējādi uzlabojas saķere bremzēšanai un vadāmībai uz slapjiem un sausiem ceļiem. Precīza stūrēšana un izturība Jaunā pastiprinātās konstrukcijas tehnoloģija ļauj veidot stingrāku un vieglu konstrukciju, tādējādi uzlabojot vadāmību, sniegumu līkumos, protektora nodiluma un degvielas patēriņa efektivitātes rādītājus. TÜV testa ziņojums Eagle F1 Asymmetric 3 salīdzinājumā ar konkurentiem 2.6 metri = par 9% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz slapja ceļu seguma* 1.3 metri = par 4% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz sausa ceļa seguma* par 4% labāka veiktspēja slapjumā* par 10.9% mazāka rites pretestība kā vidējie rādītāji trīs slavenu zīmolu konkurentiem un, līdz ar to, otra zemākā rites pretestība no visām testētajām riepām.** * Salīdzināts ar galveno konkurentu trīs pēdējo dizainu vidējo veiktspēju UHP segmentā (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testēšanu veica TÜV SÜD produktu apkalpošana sept - oct 2015, pēc Goodyear Dunlop pasūtījuma. Jauns UHP, riepu izmērs: 225/45 R17 91Y; testēšanas auto: VW Golf; testēšanas vietas: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Ziņojums nr. 713066268 ** Rites pretestības rezultāti: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; vidējais vadošajiem konkurentiem –89.1. Daļa no testa precizēta augstāk, ar ziņojuma nr. 713066268.
vidēji 3-6 dienas
177,99
piegādes maksu skatiet vietnē
Michelin Primacy 4 ( 235/50 R19 99V ) R-397588
Michelin Primacy 4 ( 235/50 R19 99V ) R-397588
LIELISKA SAĶERE UZ SLAPJAS VIRSMAS PAT LĪDZ IZMANTOŠANAS PERIODA BEIGĀM Jaunais raksts nodrošina par 22 % plašāku vietu, ļaujot izvadīt vairāk ūdens(4) IZCILS BREMZĒŠANAS SNIEGUMS UZ SLAPJAS VIRSMAS: • NO JAUNĀM LĪDZ NODILUŠĀM(1) • NEMAZINOT APRIEPOJUMA STABILITĀTI IZCILA KVALITĀTE LĪDZ PĒDĒJAM KILOMETRAM Inovatīvs protektora nodiluma rādītājs, kas informē par riepu maiņas nepieciešamību (1)Jēdziens „lietota” attiecas uz riepu, kuras protektora dziļums ir 2 mm. Modelim 205/55 R16 91V MICHELIN PRIMACY 4 sniegums jaunām riepām un riepām, kuru protektora dziļums ir 2 mm, pārsniedz robežvērtību saķerei uz slapjas virsmas saskaņā ar Eiropas regulu R117. (2) Tests bremzēšanai uz slapjas virsmas no 80 līdz 20 km/h, ko institūts TÜV SÜD Michelin vārdā veica no 2017. gada jūnija līdz jūlijam ar 205/55 R16 91V izmēra riepām, kas uzstādītas automašīnai VW Golf 7, iekļaujot MICHELIN PRIMACY 4 riepu salīdzinājumu ar konkurentu riepām: BRIDGESTONE TURANZA T001 EVO; CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 5; DUNLOP BLURESPONSE; GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE; PIRELLI CINTURATO P7 BLUE. (3) Ar pilnu protektora rakstu un riepām, kuru protektora raksta dziļums ir 2 mm, salīdzinājumā ar MICHELIN Primacy3 riepām ar standarta protektora rakstu. (4) Jēdziens “nodilusi” attiecas uz riepu, kuras protektora dziļums ir 2 mm.
vidēji 3-6 dienas
182,38
piegādes maksu skatiet vietnē
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 235/55 R19 105W XL EVR, J, LR, SUV, ar malas aizsardzībbu (MFS) ) R-349684
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 235/55 R19 105W XL EVR, J, LR, SUV, ar malas aizsardzībbu (MFS) ) R-349684
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Jaunā riepa ar uzlabotu sniegumu, kas ļauj saīsināt bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem, lai jūs varētu pilnībā kontrolēt un izbaudīt braucienu Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Uzlabota saķere labākai vadāmībai un kontrolei Tās uzstāda vadošie automobiļu ražotāji Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Izmantojot aktīvās bremzēšanas tehnoloģiju, bremzēšanas laikā palielinās saskarsmes virsma un uzlabojas saķere. Palielinās saskarsmes virsma ar pamatni, tādējādi saīsinot bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem. Saķere bremzēšanai un vadāmībai Jaunā Eagle F1 Asymmetric 3 riepās izmantotā sastāvdaļa, kas uzlabo saķeri, tiek izgatavota no lipīgas gumijas, lai uzlabotu salipšanu ar pamatni. Tādējādi uzlabojas saķere bremzēšanai un vadāmībai uz slapjiem un sausiem ceļiem. Precīza stūrēšana un izturība Jaunā pastiprinātās konstrukcijas tehnoloģija ļauj veidot stingrāku un vieglu konstrukciju, tādējādi uzlabojot vadāmību, sniegumu līkumos, protektora nodiluma un degvielas patēriņa efektivitātes rādītājus. TÜV testa ziņojums Eagle F1 Asymmetric 3 salīdzinājumā ar konkurentiem 2.6 metri = par 9% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz slapja ceļu seguma* 1.3 metri = par 4% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz sausa ceļa seguma* par 4% labāka veiktspēja slapjumā* par 10.9% mazāka rites pretestība kā vidējie rādītāji trīs slavenu zīmolu konkurentiem un, līdz ar to, otra zemākā rites pretestība no visām testētajām riepām.** * Salīdzināts ar galveno konkurentu trīs pēdējo dizainu vidējo veiktspēju UHP segmentā (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testēšanu veica TÜV SÜD produktu apkalpošana sept - oct 2015, pēc Goodyear Dunlop pasūtījuma. Jauns UHP, riepu izmērs: 225/45 R17 91Y; testēšanas auto: VW Golf; testēšanas vietas: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Ziņojums nr. 713066268 ** Rites pretestības rezultāti: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; vidējais vadošajiem konkurentiem –89.1. Daļa no testa precizēta augstāk, ar ziņojuma nr. 713066268.
vidēji 3-6 dienas
184,98
piegādes maksu skatiet vietnē
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 235/60 R19 107H XL AO, EDT, SUV ) R-480700
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 235/60 R19 107H XL AO, EDT, SUV ) R-480700
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Jaunā riepa ar uzlabotu sniegumu, kas ļauj saīsināt bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem, lai jūs varētu pilnībā kontrolēt un izbaudīt braucienu Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Uzlabota saķere labākai vadāmībai un kontrolei Tās uzstāda vadošie automobiļu ražotāji Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Izmantojot aktīvās bremzēšanas tehnoloģiju, bremzēšanas laikā palielinās saskarsmes virsma un uzlabojas saķere. Palielinās saskarsmes virsma ar pamatni, tādējādi saīsinot bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem. Saķere bremzēšanai un vadāmībai Jaunā Eagle F1 Asymmetric 3 riepās izmantotā sastāvdaļa, kas uzlabo saķeri, tiek izgatavota no lipīgas gumijas, lai uzlabotu salipšanu ar pamatni. Tādējādi uzlabojas saķere bremzēšanai un vadāmībai uz slapjiem un sausiem ceļiem. Precīza stūrēšana un izturība Jaunā pastiprinātās konstrukcijas tehnoloģija ļauj veidot stingrāku un vieglu konstrukciju, tādējādi uzlabojot vadāmību, sniegumu līkumos, protektora nodiluma un degvielas patēriņa efektivitātes rādītājus. TÜV testa ziņojums Eagle F1 Asymmetric 3 salīdzinājumā ar konkurentiem 2.6 metri = par 9% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz slapja ceļu seguma* 1.3 metri = par 4% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz sausa ceļa seguma* par 4% labāka veiktspēja slapjumā* par 10.9% mazāka rites pretestība kā vidējie rādītāji trīs slavenu zīmolu konkurentiem un, līdz ar to, otra zemākā rites pretestība no visām testētajām riepām.** * Salīdzināts ar galveno konkurentu trīs pēdējo dizainu vidējo veiktspēju UHP segmentā (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testēšanu veica TÜV SÜD produktu apkalpošana sept - oct 2015, pēc Goodyear Dunlop pasūtījuma. Jauns UHP, riepu izmērs: 225/45 R17 91Y; testēšanas auto: VW Golf; testēšanas vietas: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Ziņojums nr. 713066268 ** Rites pretestības rezultāti: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; vidējais vadošajiem konkurentiem –89.1. Daļa no testa precizēta augstāk, ar ziņojuma nr. 713066268.
vidēji 3-6 dienas
185,99
piegādes maksu skatiet vietnē
Michelin Primacy 4 ( 255/40 R19 100W XL VOL ) R-419358
Michelin Primacy 4 ( 255/40 R19 100W XL VOL ) R-419358
LIELISKA SAĶERE UZ SLAPJAS VIRSMAS PAT LĪDZ IZMANTOŠANAS PERIODA BEIGĀM Jaunais raksts nodrošina par 22 % plašāku vietu, ļaujot izvadīt vairāk ūdens(4) IZCILS BREMZĒŠANAS SNIEGUMS UZ SLAPJAS VIRSMAS: • NO JAUNĀM LĪDZ NODILUŠĀM(1) • NEMAZINOT APRIEPOJUMA STABILITĀTI IZCILA KVALITĀTE LĪDZ PĒDĒJAM KILOMETRAM Inovatīvs protektora nodiluma rādītājs, kas informē par riepu maiņas nepieciešamību (1)Jēdziens „lietota” attiecas uz riepu, kuras protektora dziļums ir 2 mm. Modelim 205/55 R16 91V MICHELIN PRIMACY 4 sniegums jaunām riepām un riepām, kuru protektora dziļums ir 2 mm, pārsniedz robežvērtību saķerei uz slapjas virsmas saskaņā ar Eiropas regulu R117. (2) Tests bremzēšanai uz slapjas virsmas no 80 līdz 20 km/h, ko institūts TÜV SÜD Michelin vārdā veica no 2017. gada jūnija līdz jūlijam ar 205/55 R16 91V izmēra riepām, kas uzstādītas automašīnai VW Golf 7, iekļaujot MICHELIN PRIMACY 4 riepu salīdzinājumu ar konkurentu riepām: BRIDGESTONE TURANZA T001 EVO; CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 5; DUNLOP BLURESPONSE; GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE; PIRELLI CINTURATO P7 BLUE. (3) Ar pilnu protektora rakstu un riepām, kuru protektora raksta dziļums ir 2 mm, salīdzinājumā ar MICHELIN Primacy3 riepām ar standarta protektora rakstu. (4) Jēdziens “nodilusi” attiecas uz riepu, kuras protektora dziļums ir 2 mm.
vidēji 3-6 dienas
197,34
piegādes maksu skatiet vietnē
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 275/45 R19 108Y XL EVR, SUV, ar malas aizsardzībbu (MFS) ) R-349664
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 275/45 R19 108Y XL EVR, SUV, ar malas aizsardzībbu (MFS) ) R-349664
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Jaunā riepa ar uzlabotu sniegumu, kas ļauj saīsināt bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem, lai jūs varētu pilnībā kontrolēt un izbaudīt braucienu Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Uzlabota saķere labākai vadāmībai un kontrolei Tās uzstāda vadošie automobiļu ražotāji Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Izmantojot aktīvās bremzēšanas tehnoloģiju, bremzēšanas laikā palielinās saskarsmes virsma un uzlabojas saķere. Palielinās saskarsmes virsma ar pamatni, tādējādi saīsinot bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem. Saķere bremzēšanai un vadāmībai Jaunā Eagle F1 Asymmetric 3 riepās izmantotā sastāvdaļa, kas uzlabo saķeri, tiek izgatavota no lipīgas gumijas, lai uzlabotu salipšanu ar pamatni. Tādējādi uzlabojas saķere bremzēšanai un vadāmībai uz slapjiem un sausiem ceļiem. Precīza stūrēšana un izturība Jaunā pastiprinātās konstrukcijas tehnoloģija ļauj veidot stingrāku un vieglu konstrukciju, tādējādi uzlabojot vadāmību, sniegumu līkumos, protektora nodiluma un degvielas patēriņa efektivitātes rādītājus. TÜV testa ziņojums Eagle F1 Asymmetric 3 salīdzinājumā ar konkurentiem 2.6 metri = par 9% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz slapja ceļu seguma* 1.3 metri = par 4% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz sausa ceļa seguma* par 4% labāka veiktspēja slapjumā* par 10.9% mazāka rites pretestība kā vidējie rādītāji trīs slavenu zīmolu konkurentiem un, līdz ar to, otra zemākā rites pretestība no visām testētajām riepām.** * Salīdzināts ar galveno konkurentu trīs pēdējo dizainu vidējo veiktspēju UHP segmentā (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testēšanu veica TÜV SÜD produktu apkalpošana sept - oct 2015, pēc Goodyear Dunlop pasūtījuma. Jauns UHP, riepu izmērs: 225/45 R17 91Y; testēšanas auto: VW Golf; testēšanas vietas: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Ziņojums nr. 713066268 ** Rites pretestības rezultāti: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; vidējais vadošajiem konkurentiem –89.1. Daļa no testa precizēta augstāk, ar ziņojuma nr. 713066268.
vidēji 3-6 dienas
197,88
piegādes maksu skatiet vietnē
Michelin Primacy 4 ( 235/50 R19 103V XL ) R-408355
Michelin Primacy 4 ( 235/50 R19 103V XL ) R-408355
LIELISKA SAĶERE UZ SLAPJAS VIRSMAS PAT LĪDZ IZMANTOŠANAS PERIODA BEIGĀM Jaunais raksts nodrošina par 22 % plašāku vietu, ļaujot izvadīt vairāk ūdens(4) IZCILS BREMZĒŠANAS SNIEGUMS UZ SLAPJAS VIRSMAS: • NO JAUNĀM LĪDZ NODILUŠĀM(1) • NEMAZINOT APRIEPOJUMA STABILITĀTI IZCILA KVALITĀTE LĪDZ PĒDĒJAM KILOMETRAM Inovatīvs protektora nodiluma rādītājs, kas informē par riepu maiņas nepieciešamību (1)Jēdziens „lietota” attiecas uz riepu, kuras protektora dziļums ir 2 mm. Modelim 205/55 R16 91V MICHELIN PRIMACY 4 sniegums jaunām riepām un riepām, kuru protektora dziļums ir 2 mm, pārsniedz robežvērtību saķerei uz slapjas virsmas saskaņā ar Eiropas regulu R117. (2) Tests bremzēšanai uz slapjas virsmas no 80 līdz 20 km/h, ko institūts TÜV SÜD Michelin vārdā veica no 2017. gada jūnija līdz jūlijam ar 205/55 R16 91V izmēra riepām, kas uzstādītas automašīnai VW Golf 7, iekļaujot MICHELIN PRIMACY 4 riepu salīdzinājumu ar konkurentu riepām: BRIDGESTONE TURANZA T001 EVO; CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 5; DUNLOP BLURESPONSE; GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE; PIRELLI CINTURATO P7 BLUE. (3) Ar pilnu protektora rakstu un riepām, kuru protektora raksta dziļums ir 2 mm, salīdzinājumā ar MICHELIN Primacy3 riepām ar standarta protektora rakstu. (4) Jēdziens “nodilusi” attiecas uz riepu, kuras protektora dziļums ir 2 mm.
vidēji 3-6 dienas
200,24
piegādes maksu skatiet vietnē
Michelin Primacy 4 ( 235/40 R19 96W XL VOL ) R-419359
Michelin Primacy 4 ( 235/40 R19 96W XL VOL ) R-419359
LIELISKA SAĶERE UZ SLAPJAS VIRSMAS PAT LĪDZ IZMANTOŠANAS PERIODA BEIGĀM Jaunais raksts nodrošina par 22 % plašāku vietu, ļaujot izvadīt vairāk ūdens(4) IZCILS BREMZĒŠANAS SNIEGUMS UZ SLAPJAS VIRSMAS: • NO JAUNĀM LĪDZ NODILUŠĀM(1) • NEMAZINOT APRIEPOJUMA STABILITĀTI IZCILA KVALITĀTE LĪDZ PĒDĒJAM KILOMETRAM Inovatīvs protektora nodiluma rādītājs, kas informē par riepu maiņas nepieciešamību (1)Jēdziens „lietota” attiecas uz riepu, kuras protektora dziļums ir 2 mm. Modelim 205/55 R16 91V MICHELIN PRIMACY 4 sniegums jaunām riepām un riepām, kuru protektora dziļums ir 2 mm, pārsniedz robežvērtību saķerei uz slapjas virsmas saskaņā ar Eiropas regulu R117. (2) Tests bremzēšanai uz slapjas virsmas no 80 līdz 20 km/h, ko institūts TÜV SÜD Michelin vārdā veica no 2017. gada jūnija līdz jūlijam ar 205/55 R16 91V izmēra riepām, kas uzstādītas automašīnai VW Golf 7, iekļaujot MICHELIN PRIMACY 4 riepu salīdzinājumu ar konkurentu riepām: BRIDGESTONE TURANZA T001 EVO; CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 5; DUNLOP BLURESPONSE; GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE; PIRELLI CINTURATO P7 BLUE. (3) Ar pilnu protektora rakstu un riepām, kuru protektora raksta dziļums ir 2 mm, salīdzinājumā ar MICHELIN Primacy3 riepām ar standarta protektora rakstu. (4) Jēdziens “nodilusi” attiecas uz riepu, kuras protektora dziļums ir 2 mm.
vidēji 3-6 dienas
208,33
piegādes maksu skatiet vietnē
Michelin Primacy 4 ( 235/55 R19 105W XL MO ) R-418816
Michelin Primacy 4 ( 235/55 R19 105W XL MO ) R-418816
LIELISKA SAĶERE UZ SLAPJAS VIRSMAS PAT LĪDZ IZMANTOŠANAS PERIODA BEIGĀM Jaunais raksts nodrošina par 22 % plašāku vietu, ļaujot izvadīt vairāk ūdens(4) IZCILS BREMZĒŠANAS SNIEGUMS UZ SLAPJAS VIRSMAS: • NO JAUNĀM LĪDZ NODILUŠĀM(1) • NEMAZINOT APRIEPOJUMA STABILITĀTI IZCILA KVALITĀTE LĪDZ PĒDĒJAM KILOMETRAM Inovatīvs protektora nodiluma rādītājs, kas informē par riepu maiņas nepieciešamību (1)Jēdziens „lietota” attiecas uz riepu, kuras protektora dziļums ir 2 mm. Modelim 205/55 R16 91V MICHELIN PRIMACY 4 sniegums jaunām riepām un riepām, kuru protektora dziļums ir 2 mm, pārsniedz robežvērtību saķerei uz slapjas virsmas saskaņā ar Eiropas regulu R117. (2) Tests bremzēšanai uz slapjas virsmas no 80 līdz 20 km/h, ko institūts TÜV SÜD Michelin vārdā veica no 2017. gada jūnija līdz jūlijam ar 205/55 R16 91V izmēra riepām, kas uzstādītas automašīnai VW Golf 7, iekļaujot MICHELIN PRIMACY 4 riepu salīdzinājumu ar konkurentu riepām: BRIDGESTONE TURANZA T001 EVO; CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 5; DUNLOP BLURESPONSE; GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE; PIRELLI CINTURATO P7 BLUE. (3) Ar pilnu protektora rakstu un riepām, kuru protektora raksta dziļums ir 2 mm, salīdzinājumā ar MICHELIN Primacy3 riepām ar standarta protektora rakstu. (4) Jēdziens “nodilusi” attiecas uz riepu, kuras protektora dziļums ir 2 mm.
vidēji 3-6 dienas
213,14
piegādes maksu skatiet vietnē
Goodyear EfficientGrip ( 225/55 R19 99V, SUV, ar malas aizsardzībbu (MFS) ) R-384911
Goodyear EfficientGrip ( 225/55 R19 99V, SUV, ar malas aizsardzībbu (MFS) ) R-384911
Degvielu taupošas riepas, kas kalpo ilgāk Degvielu taupošas un draudzīgas videi Ilga kalpošana Labāka bremzēšanas distance uz slapjas ceļa virsmas Klusa un komfortabla braukšana Degvielu taupošas un draudzīgas videi. Izmantojot EfficientGrip riepas ar FuelSaving tehnoloģiju, ietaupiet degvielu un atstājiet mazākus oglekļa izmešus dabā. Apvienojot vieglo uzbūvi un uzlaboto protektora sastāvu, EfficientGrip nepieciešams mazāk enerģijas automašīnas pārvietošanai. Rezultāts ir zemākas degvielas izmaksas un CO2 izmeši visu braucienu laikā. Ilga kalpošana. EfficientGrip riepas nodrošina lielāku nobraukumu līdz nākamajai riepu maiņai. To silīcija oksīda sastāvs nodrošina riepu ilgāku kalpošanas laiku, ietaupot jūsu līdzekļus. Labāka bremzēšanas distance uz slapjas ceļa virsmas. Ar unikālo protektora virsmu un lameļu izkārtojumu, kas novada ūdeni, EfficientGrip riepas nodrošina labāku veiktspēju uz slapjas ceļa virsmas un īsāku bremzēšanas ceļu nekā citas riepas šajā klasē.* Klusa un komfortabla braukšana. Baudiet komfortablu braucienu, pateicoties trokšņu līmeņa samazinošai bloku konstrukcijai. * Salīdzinājumā ar 4 galveno konkurējošo ražotāju vidējo veiktspēju. Testētas 2009. gada martā; testēšanu veica TÜV SÜD Automotive, riepu izmēri: 205/55R16; automašīna: VW Golf; atskaite Nr. 76236753.
vidēji 3-6 dienas
213,59
piegādes maksu skatiet vietnē
Michelin Primacy 4 ( 235/50 R19 103V XL ) R-419974
Michelin Primacy 4 ( 235/50 R19 103V XL ) R-419974
LIELISKA SAĶERE UZ SLAPJAS VIRSMAS PAT LĪDZ IZMANTOŠANAS PERIODA BEIGĀM Jaunais raksts nodrošina par 22 % plašāku vietu, ļaujot izvadīt vairāk ūdens(4) IZCILS BREMZĒŠANAS SNIEGUMS UZ SLAPJAS VIRSMAS: • NO JAUNĀM LĪDZ NODILUŠĀM(1) • NEMAZINOT APRIEPOJUMA STABILITĀTI IZCILA KVALITĀTE LĪDZ PĒDĒJAM KILOMETRAM Inovatīvs protektora nodiluma rādītājs, kas informē par riepu maiņas nepieciešamību (1)Jēdziens „lietota” attiecas uz riepu, kuras protektora dziļums ir 2 mm. Modelim 205/55 R16 91V MICHELIN PRIMACY 4 sniegums jaunām riepām un riepām, kuru protektora dziļums ir 2 mm, pārsniedz robežvērtību saķerei uz slapjas virsmas saskaņā ar Eiropas regulu R117. (2) Tests bremzēšanai uz slapjas virsmas no 80 līdz 20 km/h, ko institūts TÜV SÜD Michelin vārdā veica no 2017. gada jūnija līdz jūlijam ar 205/55 R16 91V izmēra riepām, kas uzstādītas automašīnai VW Golf 7, iekļaujot MICHELIN PRIMACY 4 riepu salīdzinājumu ar konkurentu riepām: BRIDGESTONE TURANZA T001 EVO; CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 5; DUNLOP BLURESPONSE; GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE; PIRELLI CINTURATO P7 BLUE. (3) Ar pilnu protektora rakstu un riepām, kuru protektora raksta dziļums ir 2 mm, salīdzinājumā ar MICHELIN Primacy3 riepām ar standarta protektora rakstu. (4) Jēdziens “nodilusi” attiecas uz riepu, kuras protektora dziļums ir 2 mm.
vidēji 3-6 dienas
214,17
piegādes maksu skatiet vietnē
Michelin Primacy 4 ( 235/55 R19 105W XL Acoustic, GOE ) R-440618
Michelin Primacy 4 ( 235/55 R19 105W XL Acoustic, GOE ) R-440618
LIELISKA SAĶERE UZ SLAPJAS VIRSMAS PAT LĪDZ IZMANTOŠANAS PERIODA BEIGĀM Jaunais raksts nodrošina par 22 % plašāku vietu, ļaujot izvadīt vairāk ūdens(4) IZCILS BREMZĒŠANAS SNIEGUMS UZ SLAPJAS VIRSMAS: • NO JAUNĀM LĪDZ NODILUŠĀM(1) • NEMAZINOT APRIEPOJUMA STABILITĀTI IZCILA KVALITĀTE LĪDZ PĒDĒJAM KILOMETRAM Inovatīvs protektora nodiluma rādītājs, kas informē par riepu maiņas nepieciešamību (1)Jēdziens „lietota” attiecas uz riepu, kuras protektora dziļums ir 2 mm. Modelim 205/55 R16 91V MICHELIN PRIMACY 4 sniegums jaunām riepām un riepām, kuru protektora dziļums ir 2 mm, pārsniedz robežvērtību saķerei uz slapjas virsmas saskaņā ar Eiropas regulu R117. (2) Tests bremzēšanai uz slapjas virsmas no 80 līdz 20 km/h, ko institūts TÜV SÜD Michelin vārdā veica no 2017. gada jūnija līdz jūlijam ar 205/55 R16 91V izmēra riepām, kas uzstādītas automašīnai VW Golf 7, iekļaujot MICHELIN PRIMACY 4 riepu salīdzinājumu ar konkurentu riepām: BRIDGESTONE TURANZA T001 EVO; CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 5; DUNLOP BLURESPONSE; GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE; PIRELLI CINTURATO P7 BLUE. (3) Ar pilnu protektora rakstu un riepām, kuru protektora raksta dziļums ir 2 mm, salīdzinājumā ar MICHELIN Primacy3 riepām ar standarta protektora rakstu. (4) Jēdziens “nodilusi” attiecas uz riepu, kuras protektora dziļums ir 2 mm.
vidēji 3-6 dienas
221,74
piegādes maksu skatiet vietnē
Michelin Primacy 4 ( 235/50 R19 103V XL VOL ) R-424114
Michelin Primacy 4 ( 235/50 R19 103V XL VOL ) R-424114
LIELISKA SAĶERE UZ SLAPJAS VIRSMAS PAT LĪDZ IZMANTOŠANAS PERIODA BEIGĀM Jaunais raksts nodrošina par 22 % plašāku vietu, ļaujot izvadīt vairāk ūdens(4) IZCILS BREMZĒŠANAS SNIEGUMS UZ SLAPJAS VIRSMAS: • NO JAUNĀM LĪDZ NODILUŠĀM(1) • NEMAZINOT APRIEPOJUMA STABILITĀTI IZCILA KVALITĀTE LĪDZ PĒDĒJAM KILOMETRAM Inovatīvs protektora nodiluma rādītājs, kas informē par riepu maiņas nepieciešamību (1)Jēdziens „lietota” attiecas uz riepu, kuras protektora dziļums ir 2 mm. Modelim 205/55 R16 91V MICHELIN PRIMACY 4 sniegums jaunām riepām un riepām, kuru protektora dziļums ir 2 mm, pārsniedz robežvērtību saķerei uz slapjas virsmas saskaņā ar Eiropas regulu R117. (2) Tests bremzēšanai uz slapjas virsmas no 80 līdz 20 km/h, ko institūts TÜV SÜD Michelin vārdā veica no 2017. gada jūnija līdz jūlijam ar 205/55 R16 91V izmēra riepām, kas uzstādītas automašīnai VW Golf 7, iekļaujot MICHELIN PRIMACY 4 riepu salīdzinājumu ar konkurentu riepām: BRIDGESTONE TURANZA T001 EVO; CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 5; DUNLOP BLURESPONSE; GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE; PIRELLI CINTURATO P7 BLUE. (3) Ar pilnu protektora rakstu un riepām, kuru protektora raksta dziļums ir 2 mm, salīdzinājumā ar MICHELIN Primacy3 riepām ar standarta protektora rakstu. (4) Jēdziens “nodilusi” attiecas uz riepu, kuras protektora dziļums ir 2 mm.
vidēji 3-6 dienas
224,38
piegādes maksu skatiet vietnē
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 285/45 R19 111W XL EVR, SUV, ar malas aizsardzībbu (MFS) ) R-349690
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 285/45 R19 111W XL EVR, SUV, ar malas aizsardzībbu (MFS) ) R-349690
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Jaunā riepa ar uzlabotu sniegumu, kas ļauj saīsināt bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem, lai jūs varētu pilnībā kontrolēt un izbaudīt braucienu Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Uzlabota saķere labākai vadāmībai un kontrolei Tās uzstāda vadošie automobiļu ražotāji Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Izmantojot aktīvās bremzēšanas tehnoloģiju, bremzēšanas laikā palielinās saskarsmes virsma un uzlabojas saķere. Palielinās saskarsmes virsma ar pamatni, tādējādi saīsinot bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem. Saķere bremzēšanai un vadāmībai Jaunā Eagle F1 Asymmetric 3 riepās izmantotā sastāvdaļa, kas uzlabo saķeri, tiek izgatavota no lipīgas gumijas, lai uzlabotu salipšanu ar pamatni. Tādējādi uzlabojas saķere bremzēšanai un vadāmībai uz slapjiem un sausiem ceļiem. Precīza stūrēšana un izturība Jaunā pastiprinātās konstrukcijas tehnoloģija ļauj veidot stingrāku un vieglu konstrukciju, tādējādi uzlabojot vadāmību, sniegumu līkumos, protektora nodiluma un degvielas patēriņa efektivitātes rādītājus. TÜV testa ziņojums Eagle F1 Asymmetric 3 salīdzinājumā ar konkurentiem 2.6 metri = par 9% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz slapja ceļu seguma* 1.3 metri = par 4% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz sausa ceļa seguma* par 4% labāka veiktspēja slapjumā* par 10.9% mazāka rites pretestība kā vidējie rādītāji trīs slavenu zīmolu konkurentiem un, līdz ar to, otra zemākā rites pretestība no visām testētajām riepām.** * Salīdzināts ar galveno konkurentu trīs pēdējo dizainu vidējo veiktspēju UHP segmentā (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testēšanu veica TÜV SÜD produktu apkalpošana sept - oct 2015, pēc Goodyear Dunlop pasūtījuma. Jauns UHP, riepu izmērs: 225/45 R17 91Y; testēšanas auto: VW Golf; testēšanas vietas: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Ziņojums nr. 713066268 ** Rites pretestības rezultāti: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; vidējais vadošajiem konkurentiem –89.1. Daļa no testa precizēta augstāk, ar ziņojuma nr. 713066268.
vidēji 3-6 dienas
229,98
piegādes maksu skatiet vietnē
Michelin Primacy 4 ( 235/40 R19 96W XL Acoustic, VOL ) R-392544
Michelin Primacy 4 ( 235/40 R19 96W XL Acoustic, VOL ) R-392544
LIELISKA SAĶERE UZ SLAPJAS VIRSMAS PAT LĪDZ IZMANTOŠANAS PERIODA BEIGĀM Jaunais raksts nodrošina par 22 % plašāku vietu, ļaujot izvadīt vairāk ūdens(4) IZCILS BREMZĒŠANAS SNIEGUMS UZ SLAPJAS VIRSMAS: • NO JAUNĀM LĪDZ NODILUŠĀM(1) • NEMAZINOT APRIEPOJUMA STABILITĀTI IZCILA KVALITĀTE LĪDZ PĒDĒJAM KILOMETRAM Inovatīvs protektora nodiluma rādītājs, kas informē par riepu maiņas nepieciešamību (1)Jēdziens „lietota” attiecas uz riepu, kuras protektora dziļums ir 2 mm. Modelim 205/55 R16 91V MICHELIN PRIMACY 4 sniegums jaunām riepām un riepām, kuru protektora dziļums ir 2 mm, pārsniedz robežvērtību saķerei uz slapjas virsmas saskaņā ar Eiropas regulu R117. (2) Tests bremzēšanai uz slapjas virsmas no 80 līdz 20 km/h, ko institūts TÜV SÜD Michelin vārdā veica no 2017. gada jūnija līdz jūlijam ar 205/55 R16 91V izmēra riepām, kas uzstādītas automašīnai VW Golf 7, iekļaujot MICHELIN PRIMACY 4 riepu salīdzinājumu ar konkurentu riepām: BRIDGESTONE TURANZA T001 EVO; CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 5; DUNLOP BLURESPONSE; GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE; PIRELLI CINTURATO P7 BLUE. (3) Ar pilnu protektora rakstu un riepām, kuru protektora raksta dziļums ir 2 mm, salīdzinājumā ar MICHELIN Primacy3 riepām ar standarta protektora rakstu. (4) Jēdziens “nodilusi” attiecas uz riepu, kuras protektora dziļums ir 2 mm.
vidēji 3-6 dienas
240,57
piegādes maksu skatiet vietnē
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/45 R19 104Y XL EVR, ar malas aizsardzībbu (MFS) ) R-419203
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/45 R19 104Y XL EVR, ar malas aizsardzībbu (MFS) ) R-419203
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Jaunā riepa ar uzlabotu sniegumu, kas ļauj saīsināt bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem, lai jūs varētu pilnībā kontrolēt un izbaudīt braucienu Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Uzlabota saķere labākai vadāmībai un kontrolei Tās uzstāda vadošie automobiļu ražotāji Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Izmantojot aktīvās bremzēšanas tehnoloģiju, bremzēšanas laikā palielinās saskarsmes virsma un uzlabojas saķere. Palielinās saskarsmes virsma ar pamatni, tādējādi saīsinot bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem. Saķere bremzēšanai un vadāmībai Jaunā Eagle F1 Asymmetric 3 riepās izmantotā sastāvdaļa, kas uzlabo saķeri, tiek izgatavota no lipīgas gumijas, lai uzlabotu salipšanu ar pamatni. Tādējādi uzlabojas saķere bremzēšanai un vadāmībai uz slapjiem un sausiem ceļiem. Precīza stūrēšana un izturība Jaunā pastiprinātās konstrukcijas tehnoloģija ļauj veidot stingrāku un vieglu konstrukciju, tādējādi uzlabojot vadāmību, sniegumu līkumos, protektora nodiluma un degvielas patēriņa efektivitātes rādītājus. TÜV testa ziņojums Eagle F1 Asymmetric 3 salīdzinājumā ar konkurentiem 2.6 metri = par 9% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz slapja ceļu seguma* 1.3 metri = par 4% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz sausa ceļa seguma* par 4% labāka veiktspēja slapjumā* par 10.9% mazāka rites pretestība kā vidējie rādītāji trīs slavenu zīmolu konkurentiem un, līdz ar to, otra zemākā rites pretestība no visām testētajām riepām.** * Salīdzināts ar galveno konkurentu trīs pēdējo dizainu vidējo veiktspēju UHP segmentā (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testēšanu veica TÜV SÜD produktu apkalpošana sept - oct 2015, pēc Goodyear Dunlop pasūtījuma. Jauns UHP, riepu izmērs: 225/45 R17 91Y; testēšanas auto: VW Golf; testēšanas vietas: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Ziņojums nr. 713066268 ** Rites pretestības rezultāti: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; vidējais vadošajiem konkurentiem –89.1. Daļa no testa precizēta augstāk, ar ziņojuma nr. 713066268.
vidēji 3-6 dienas
241,00
piegādes maksu skatiet vietnē
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/45 R19 104Y XL EVR, ar malas aizsardzībbu (MFS) ) R-419205
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/45 R19 104Y XL EVR, ar malas aizsardzībbu (MFS) ) R-419205
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Jaunā riepa ar uzlabotu sniegumu, kas ļauj saīsināt bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem, lai jūs varētu pilnībā kontrolēt un izbaudīt braucienu Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Uzlabota saķere labākai vadāmībai un kontrolei Tās uzstāda vadošie automobiļu ražotāji Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Izmantojot aktīvās bremzēšanas tehnoloģiju, bremzēšanas laikā palielinās saskarsmes virsma un uzlabojas saķere. Palielinās saskarsmes virsma ar pamatni, tādējādi saīsinot bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem. Saķere bremzēšanai un vadāmībai Jaunā Eagle F1 Asymmetric 3 riepās izmantotā sastāvdaļa, kas uzlabo saķeri, tiek izgatavota no lipīgas gumijas, lai uzlabotu salipšanu ar pamatni. Tādējādi uzlabojas saķere bremzēšanai un vadāmībai uz slapjiem un sausiem ceļiem. Precīza stūrēšana un izturība Jaunā pastiprinātās konstrukcijas tehnoloģija ļauj veidot stingrāku un vieglu konstrukciju, tādējādi uzlabojot vadāmību, sniegumu līkumos, protektora nodiluma un degvielas patēriņa efektivitātes rādītājus. TÜV testa ziņojums Eagle F1 Asymmetric 3 salīdzinājumā ar konkurentiem 2.6 metri = par 9% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz slapja ceļu seguma* 1.3 metri = par 4% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz sausa ceļa seguma* par 4% labāka veiktspēja slapjumā* par 10.9% mazāka rites pretestība kā vidējie rādītāji trīs slavenu zīmolu konkurentiem un, līdz ar to, otra zemākā rites pretestība no visām testētajām riepām.** * Salīdzināts ar galveno konkurentu trīs pēdējo dizainu vidējo veiktspēju UHP segmentā (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testēšanu veica TÜV SÜD produktu apkalpošana sept - oct 2015, pēc Goodyear Dunlop pasūtījuma. Jauns UHP, riepu izmērs: 225/45 R17 91Y; testēšanas auto: VW Golf; testēšanas vietas: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Ziņojums nr. 713066268 ** Rites pretestības rezultāti: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; vidējais vadošajiem konkurentiem –89.1. Daļa no testa precizēta augstāk, ar ziņojuma nr. 713066268.
vidēji 3-6 dienas
241,59
piegādes maksu skatiet vietnē
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 225/45 R19 92W *, ar malas aizsardzībbu (MFS), runflat ) R-513867
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 225/45 R19 92W *, ar malas aizsardzībbu (MFS), runflat ) R-513867
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Jaunā riepa ar uzlabotu sniegumu, kas ļauj saīsināt bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem, lai jūs varētu pilnībā kontrolēt un izbaudīt braucienu Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Uzlabota saķere labākai vadāmībai un kontrolei Tās uzstāda vadošie automobiļu ražotāji Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Izmantojot aktīvās bremzēšanas tehnoloģiju, bremzēšanas laikā palielinās saskarsmes virsma un uzlabojas saķere. Palielinās saskarsmes virsma ar pamatni, tādējādi saīsinot bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem. Saķere bremzēšanai un vadāmībai Jaunā Eagle F1 Asymmetric 3 riepās izmantotā sastāvdaļa, kas uzlabo saķeri, tiek izgatavota no lipīgas gumijas, lai uzlabotu salipšanu ar pamatni. Tādējādi uzlabojas saķere bremzēšanai un vadāmībai uz slapjiem un sausiem ceļiem. Precīza stūrēšana un izturība Jaunā pastiprinātās konstrukcijas tehnoloģija ļauj veidot stingrāku un vieglu konstrukciju, tādējādi uzlabojot vadāmību, sniegumu līkumos, protektora nodiluma un degvielas patēriņa efektivitātes rādītājus. TÜV testa ziņojums Eagle F1 Asymmetric 3 salīdzinājumā ar konkurentiem 2.6 metri = par 9% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz slapja ceļu seguma* 1.3 metri = par 4% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz sausa ceļa seguma* par 4% labāka veiktspēja slapjumā* par 10.9% mazāka rites pretestība kā vidējie rādītāji trīs slavenu zīmolu konkurentiem un, līdz ar to, otra zemākā rites pretestība no visām testētajām riepām.** * Salīdzināts ar galveno konkurentu trīs pēdējo dizainu vidējo veiktspēju UHP segmentā (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testēšanu veica TÜV SÜD produktu apkalpošana sept - oct 2015, pēc Goodyear Dunlop pasūtījuma. Jauns UHP, riepu izmērs: 225/45 R17 91Y; testēšanas auto: VW Golf; testēšanas vietas: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Ziņojums nr. 713066268 ** Rites pretestības rezultāti: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; vidējais vadošajiem konkurentiem –89.1. Daļa no testa precizēta augstāk, ar ziņojuma nr. 713066268.
vidēji 3-6 dienas
242,99
piegādes maksu skatiet vietnē
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 225/45 R19 96W XL *, EVR, ar malas aizsardzībbu (MFS), runflat ) R-393664
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 225/45 R19 96W XL *, EVR, ar malas aizsardzībbu (MFS), runflat ) R-393664
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Jaunā riepa ar uzlabotu sniegumu, kas ļauj saīsināt bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem, lai jūs varētu pilnībā kontrolēt un izbaudīt braucienu Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Uzlabota saķere labākai vadāmībai un kontrolei Tās uzstāda vadošie automobiļu ražotāji Īsāks bremzēšanas ceļš, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem Izmantojot aktīvās bremzēšanas tehnoloģiju, bremzēšanas laikā palielinās saskarsmes virsma un uzlabojas saķere. Palielinās saskarsmes virsma ar pamatni, tādējādi saīsinot bremzēšanas ceļu, braucot pa slapjiem un sausiem ceļiem. Saķere bremzēšanai un vadāmībai Jaunā Eagle F1 Asymmetric 3 riepās izmantotā sastāvdaļa, kas uzlabo saķeri, tiek izgatavota no lipīgas gumijas, lai uzlabotu salipšanu ar pamatni. Tādējādi uzlabojas saķere bremzēšanai un vadāmībai uz slapjiem un sausiem ceļiem. Precīza stūrēšana un izturība Jaunā pastiprinātās konstrukcijas tehnoloģija ļauj veidot stingrāku un vieglu konstrukciju, tādējādi uzlabojot vadāmību, sniegumu līkumos, protektora nodiluma un degvielas patēriņa efektivitātes rādītājus. TÜV testa ziņojums Eagle F1 Asymmetric 3 salīdzinājumā ar konkurentiem 2.6 metri = par 9% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz slapja ceļu seguma* 1.3 metri = par 4% īsāks bremzēšanas ceļa garums uz sausa ceļa seguma* par 4% labāka veiktspēja slapjumā* par 10.9% mazāka rites pretestība kā vidējie rādītāji trīs slavenu zīmolu konkurentiem un, līdz ar to, otra zemākā rites pretestība no visām testētajām riepām.** * Salīdzināts ar galveno konkurentu trīs pēdējo dizainu vidējo veiktspēju UHP segmentā (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testēšanu veica TÜV SÜD produktu apkalpošana sept - oct 2015, pēc Goodyear Dunlop pasūtījuma. Jauns UHP, riepu izmērs: 225/45 R17 91Y; testēšanas auto: VW Golf; testēšanas vietas: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Ziņojums nr. 713066268 ** Rites pretestības rezultāti: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; vidējais vadošajiem konkurentiem –89.1. Daļa no testa precizēta augstāk, ar ziņojuma nr. 713066268.
vidēji 3-6 dienas
251,99
piegādes maksu skatiet vietnē
* Cenas un piegādes izmaksas var būt mainījušās kopš pēdējā atjauninājuma attiecīgajā mazumtirgotavā. Visas cenas ir norādījis attiecīgais piegādātājs, ieskaitot PVN un piegādes izmaksas - visa informācija ir bez garantijas. Mūsu piedāvājumā ir iekļauti tikai tie pārdevēji, kas mums maksā klikšķa komisijas maksu par jūsu novirzīšanu uz veikalu. Produktu piedāvājumu secību dilstošā secībā nosaka piedāvājuma popularitāte (pāradresācija tirgotājiem pēc klikšķa) un meklēšanas vārdu biežums produkta nosaukumā, aprakstā vai kategorijā.

Cenueksperts.lv palīdz lietotājiem orientēties tiešsaistes iepirkšanās pasaulē. Izmantojot mūsu cenu salīdzināšanas sistēmu, jūs varat ietaupīt laiku un naudu. Mūsu mērķis ir publicēt aktuālus piedāvājumus mūsu portāla lietotājiem. Cenueksperts.lv redzamie piedāvājumi un tirgotāji tiek pakļauti pastāvīgai kvalitātes kontrolei.
Mūsu darbinieki ar prieku saņems jūsu jautājumus uz e-pasta adresi [email protected]
2025 Akciju sabiedrība "Business Media" | Cenueksperts.lv
Šī vietne izmanto sīkfailus noteiktām funkcijām, lai analizētu piekļuvi un novērtētu reklāmu saturu. Uzziniet vairāk par sīkfailiem un personalizētām reklāmām. Vairāk informācijas.Piekrītu
mozilla/5.0 applewebkit/537.36 (khtml, like gecko; compatible; claudebot/1.0; [email protected])
x-pixel